Toon posts:

van normaal naar crystalbrite/truelife etc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb recentelijk een laptop aangeschaft zonder een glossy laag, hier heb ik echter spijt van en ik las laatst dat ze in de vs een bedrijf hebben die een dergelijke laag op je laptop kan zetten. Bestaat er in Nederland ook een bedrijf die dit doet?

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:53

BHQ

Waar heb je het over?

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

Swaptor

Java Apprentice

TS heeft een laptop aangeschaft met een regulier scherm, terwijl hij daar nu spijt van heeft. Hij had liever een laptop gehad met een CrystalBrite/X-Black/TrueLife/etc scherm gehad, waar mede door een glanslaag een helderder een meestal beter beeld uit komt.

nu ontopic: afaik is het niet alleen de glanslaag die het beeld er beter uit laat zien, maar is het ook het scherm zelf. (correct me if i'm wrong.)
Dus: ik ken er geen, en heb serieuze twijfels of er in NL een bedrijf is wat iets dergelijks voor TS kan uitvoeren. (Glanslaag aanbrengen op regulier laptop-tft.)

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-02 16:21
Belkin heeft zo van die beschermfolies voor pda's, gsm's, digicams enz. die ook datzelfde effect hebben. of ze het ook op die formaten hebben weet ik niet. Geen idee of het er ook voor bedoeld is, ik heb ze gekocht om die schermpjes wat te beschermen. Ik vind het overigens maar irritant. het spiegelt meer.