Toon posts:

Kan mijn iPod niet op desk mode zetten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ipod gekocht gisteren op markplaats.nl een ipod special 20gb
Ik wou gisteren mijn ipod herstellen dat heb ik gedaan alles ging goed maar als ik nu mn ipod opstart dan zie ik zo n droevige gezicht.Ik heb het opgezocht wat dat nou precies betekend volgens die website moet ik mijn ipod reseten en dan op desk mode zetten.
Maar ik heb 1 probleem ik kan hem niet op desk zetten als ik hem niet op desk kan zetten dan ziet windows hem niet.Kan iemand me hier helpen?
Voor de mensen die geen Ipod hebben kan deze context nogal verwarend zijn.
Ik heb ook geen gerantie meer en als je customcare gaat op die website dan kan je hem nog laten maken maar ze vragen 385euro voor! Dus dat is geen oplossing.

En oja ik heb dit doorgenomen Algemene gedragsregels (Netiquette) de bedoeling is dus dat je eerst zelfmoet oplossen, kom je er niet uit dan pas mag je hier een form posten.
En in dit is nou precies het geval.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 14:16

Suaver

jokecoat

Het is het "disk mode". Dat kan je op de volgende wijze doen. Mocht dit niet werken, probeer even te resetten.

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je ractie.
Maar het helpt niet, als ik die voeding aansluit dan start myn ipod helemaal niet op terwijl dat wel moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 21:31
Naar mijn weten betekent zo'n droevig gezichtje dat er iets fout is met de firmware en je dus je firmware moet herstellen.

Als je je ipod aansluit op je computer dan hoort ie volgens mijj wel iets te herkennen, ook al staat deze niet in disk mode. Anders zou je dit ook niet aan en uit kunnen zetten, want dan zou het betekenen dat als je disk mode uitzet je je ipod nooit meer kan aansluiten op een computer.

Dus probeer nog een keer aan te sluiten op een windows machine en de firmware te herstellen of evt te updaten mocht dat nodig zijn met ipodupdater. Mocht dit niet werken dan zou je hem nog aan kunnen sluiten op een mac, misschien herkent deze hem wel. En anders even langs een apple store, die zullen je vast wel kunnen helpen.

Edit: Nu bedenk ik me net ineens dat ik ooit iemand heb horen zeggen die hetzelfde had...deze was toen naar de apple store gegaan en daar bleek dat zn harde schijf het had begeven/brak was.

[ Voor 12% gewijzigd door Clox op 10-05-2006 18:20 ]

Macbook Pro, 640 WD extern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit hoort nog steeds niet hier. Maar jouw topicstart is nu wel stukken beter interpreteerbaar.
Opslagmedia & I/O Controllers » Apple Talk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver

Suaver

jokecoat

Clox schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 18:18:
Edit: Nu bedenk ik me net ineens dat ik ooit iemand heb horen zeggen die hetzelfde had...deze was toen naar de apple store gegaan en daar bleek dat zn harde schijf het had begeven/brak was.
Dit was bij mij ook zo het geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stel nou dat er iets mis is met die frimware kan ik hem dan nog maken met behulp van een mac pc?
Met een normale pc gaat dat niet denk ik, zou dat wel lukken?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suaver schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:32:
[...]

Dit was bij mij ook zo het geval..
Same here. Maar ik kreeg naast een droevig gezichtje ook wel eens een map met een uitroepteken te zien. Hij is toen opgestuurd ter reparatie en heb een nieuwe gekregen, had gelukkig nog garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver

Suaver

jokecoat

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 16:49:
[...]

Same here. Maar ik kreeg naast een droevig gezichtje ook wel eens een map met een uitroepteken te zien. Hij is toen opgestuurd ter reparatie en heb een nieuwe gekregen, had gelukkig nog garantie.
Dat had ik ook, het bleek dus dat mijn harde schijf naar de knoppen was. Ik heb ook nog via de garantie een nieuwe kunnen regelen (gelukkig). Maar ff ontopic, ik ben bang dat diegene jou heeft afgezet :/ Als ik jou was zou ik er nog even mee langs de Apple shop of bij iemand anders op 'n mac laten herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:16
Deed ie het uberhaupt in het begin wel? Anders heb je dus lekker een kapotte, tweedehands iPod gekocht...

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwtje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:16
Als je de ipod nou eerst is in diagnostische mode zet. Selctie + Vorige. Dan krijg je een diagnostisch menu waar je ook de diskmode kan selecteren. Als dat nog niet werkt probeer je ipod is te herstellen met de ipod herstel software (te downloaden op www.apple.nl/)
Pagina: 1