Dit is een beetje gevoelig onderwerp geloof ik, aangezien er al ruim 4 jaar wordt geroepen 'binnenkort komt de merge!'
.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Ach, dat vind ik niet erg, maar misschien is het dan handiger dat ik er gewoon een topic voor open, ipv wachten op iets dat nog niet echt loopt.
Binnenkort komt de merge! 
Maar zonder gekheid
. In MED staat deze sticky: Tweakers.net en GoT userbase merge *upd: 9-9-2004*
Die is alweer een tijdje niet geupdatetdt bijgewerkt, maar ik weet dat ACM en collega's mbt de voorbereidingen op React 1.9.4 er weer verder mee bezig zijn: geen flauw idee of er na 1.9.4 nog struikelblokken zijn of niet, dat mogen de devvers zelf even laten weten
Maar zonder gekheid
Die is alweer een tijdje niet geupdatetdt bijgewerkt, maar ik weet dat ACM en collega's mbt de voorbereidingen op React 1.9.4 er weer verder mee bezig zijn: geen flauw idee of er na 1.9.4 nog struikelblokken zijn of niet, dat mogen de devvers zelf even laten weten
Ik zie en merk in iedergeval geen problemen met betrekking tot de snelheid. Als ik de check nogmaals uitvoer dan zie ik direct bovenaan de pagina staan dat het account eerder al gekozen is. Misschien verwacht je een andere pagina, maar nadat je alles hebt ingegeven en de voorkeur opgegeven hebt, dan zie je bovenaan de pagina het resultaat staan;sphere schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 14:57:
Wordt die tool nog beheerd? Hoe snel/langzaam na het koppelen kan je de wijziging verwachten, als de nick bezet is?
Zoals ook al vaak is gezegd wachten we op de release van React 1.9.4 die een aantal veranderingen in zich heeft zitten die we nodig hebben voordat de merge doorgevoerd kan worden. Tweakers.net is zover klaar. Raar dat dat juist bij jou niet bekend is.LauPro schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 15:00:
Dit is een beetje gevoelig onderwerp geloof ik, aangezien er al ruim 4 jaar wordt geroepen 'binnenkort komt de merge!'.
Ja, staat ook in dit subforum
Ben gewoon benieuwd.
Tweakers.net en GoT userbase merge
ReemF Remy!
Ben gewoon benieuwd.
Tweakers.net en GoT userbase merge
ReemF Remy!
Ik heb het natuurlijk over het daadwerkelijk doorvoeren, dat is niet gebeurd, mijn nicks op de FP en op GoT verschillen nog.Robin schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 15:16:
Ik zie en merk in iedergeval geen problemen met betrekking tot de snelheid. Als ik de check nogmaals uitvoer dan zie ik direct bovenaan de pagina staan dat het account eerder al gekozen is. Misschien verwacht je een andere pagina, maar nadat je alles hebt ingegeven en de voorkeur opgegeven hebt, dan zie je bovenaan de pagina het resultaat staan;
[ Voor 66% gewijzigd door sphere op 10-05-2006 15:21 ]
Vraag me af of de tool nog wel gebruikt word. lijkt me erg makelijk om 1 acount te hebben ipv. 2.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Nfi horRobin schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 15:16:
Zoals ook al vaak is gezegd wachten we op de release van React 1.9.4 die een aantal veranderingen in zich heeft zitten die we nodig hebben voordat de merge doorgevoerd kan worden. Tweakers.net is zover klaar. Raar dat dat juist bij jou niet bekend is.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
De merge zoals die binnenkort, ja echt, doorgevoerd gaat worden, is totaal anders dan hetgeen eerder gepland was. Je krijgt na de merge gewoon één account en daarmee kan je alles doen op de frontpage en het forum. Eerder zou er één überaccount komen en daaronder zouden dan nog losse frontpage- en forumaccounts hangen. Je zult begrijpen dat dit een uitgebreidere actie en voorbereiding vereist en het is nu inderdaad wachten op React 1.9.4 (waarvan jij ook zult weten hoe lang dat al in bètaversie verkeert...
). Het klopt dat het een lang project is, understatement
, maar het is qua inhoud en daardoor gebruiksgemak voor de user ook sterk verbeterd.
Voor wat betreft de mergetool: je geeft daarmee aan wat je voorkeur is qua accounts. Je koppelt dus fysiek helemaal niets, ik herhaal: niets. De koppeling/fusie/merge vindt pas plaats als de merge uitgevoerd wordt voor alle accounts en dan pas verandert er iets. Eerder niet.
Voor wat betreft de mergetool: je geeft daarmee aan wat je voorkeur is qua accounts. Je koppelt dus fysiek helemaal niets, ik herhaal: niets. De koppeling/fusie/merge vindt pas plaats als de merge uitgevoerd wordt voor alle accounts en dan pas verandert er iets. Eerder niet.
In het nieuwe plan krijg je dan toch nog steeds ellende met nickcollisions? Maar goed, voor de merge moet ik dus nog wachten, kan ik ondertussen dan wel mijn nick op de FP laten aanpassen, en zo ja, hoe gaat dat dan in zijn werk?
Of moet ik toch gewoon wachten op de merge...
Of moet ik toch gewoon wachten op de merge...
nick aanpassen kun je aanvragen in een apart topic in Frontpage Algemeen vanwege de overzichtelijkheid
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Maar is er ook nog geen geschatte datum gegeven wanneer die nieuwe react uitkomt?
Nope. En als die er wel zou zijn, dan zouden we die niet geven, omdat dat ook weer verwachtingen wekt waaraan wij mogelijkerwijs niet kunnen voldoen. Dus dan beschermen we ons graag, scheelt veel boze users
.
Ik denk al vrij snel, aangezien er weer een shitload dingen gefixxed zijn in de Final version van MyReact 1.9.4, volgens de devvers op http://support.myreact.nl....
maar het is inderdaad gewoon afwachten....
maar het is inderdaad gewoon afwachten....
[ Voor 13% gewijzigd door AW_Bos op 10-05-2006 21:41 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Pagina: 1