N00b heeft hulp nodig: Drag & Drop C#

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• DeepFreeze.NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-01 16:11
Hallo,

Ik ben een n00b wat betreft programmeren. Ik heb een opdracht van school (schijnt redelijk eenvoudig te zijn) maar ik kom er gewoon niet uit. ik heb enorm veel website bezocht en stukjes C# code uitgeprobeerd en niks wil lukken. Al met al ben ik al enkele weken bezig geweest hiermee. Me geduld begint nu echt op te raken. Wie zou mij "even" kunnen helpen?

Ik moet in c# vanuit listBox1 een drag & drop doen naar pictureBox1. Wanneer dit gedaan is, moet het gesleepte item bij tablad 2 van listBox1 verschijnen.

ik kan hier wel mijn complete C# code neerzetten, maar het lijkt mij handiger als je de complete file gewoon download: snip

Alvast bedankt! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door whoami op 10-05-2006 14:58 ]

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 13:45

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:46
Tja, scriptrequests zijn niet toegestaan, we laten niet toe dat iemand anders de code voor jou gaat maken.
We willen je best helpen met je huiswerk, maar niet op deze manier.

Ga eens kijken in de MSDN hoe je drag'n drop implementeert.

Owja, en je hoeft ook geen n00b in de titel te zetten.

[ Voor 11% gewijzigd door whoami op 10-05-2006 14:58 ]

https://fgheysels.github.io/

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:15

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Zo werkt het hier niet he ;)

Lees aub Programming Beleid - De Quickstart eens goed door.
Je vraagt kom nu over op een scriprequest. Je dumpt je code, geeft niet aan welke zaken je nu hebt geprobeerd en wat daar niet mee lukte en verwacht dat we het kant en klaar voor je oplossen.

whoami: :w

[ Voor 11% gewijzigd door Creepy op 10-05-2006 14:59 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.