onduidelijkheden xbox 360 item

Pagina: 1
Acties:

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-03 16:31
nieuws: Microsoft zet Xbox 360 in hogere versnelling
Verder heeft Microsoft een webcam en een 256MB grote geheugenupgrade voor zijn next-gen console laten zien.
als je dit leest lijkt het om een reepje ram te gaan. Het gaat echter over een memory card voor savegames en content.
blijkt dat Microsoft RockStar-ontwikkelaar Peter Moore en zijn team zo ver heeft gekregen om de nieuwe editie ook voor de Xbox 360 uit te brengen.
Peter Moore werkt niet voor Rockstar maar hij is bij MS Corporate Vice President, Interactive Entertainment Business, Entertainment and Devices Division

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-03 16:31
eerste item is gefixed
nu nog de onwaarheid er uit :Y)

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

B'tje laat opgemerkt, dit topic, sorry :)

Ik ken de hele Moore eerlijk gezegd niet maar ik vind het wel stoer dat ze bij Microsoft iemand hebben die bij grote Xbox-releases een tattoo laat zetten :*) Had eigenlijk verwacht dat het iemand van RockStar zou zijn, want een MS-medewerker zal over een paar jaar geen ruimte meer op z'n huid overhebben :P

Maar dat was dus te kort door de bocht gedacht, mea culpa, en we gaan het fixen :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Afbeeldingslocatie: http://www.reveries.com/reverb/entertainment_marketing/moore/images/moore_tattoo.jpg

Brrr :X

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-03 10:21

Inge Janse

post-l33t

Ach, Rataplan, wij moesten toch ook allemaal bij inauguratie het Tweakers.net-logo op onze borstkas laten inbranden? Ik heb daarnaast Henkie ook nog steeds niet met vim van mijn schouderblad afgekregen.

ingejanse.nl: dingen die ik doe

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Inge Janse schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:17:
[...]

Ach, Rataplan, wij moesten toch ook allemaal bij inauguratie het Tweakers.net-logo op onze borstkas laten inbranden?
Nee, dat was een speciaal voor jou bedacht geintje :Y)
Ik heb daarnaast Henkie ook nog steeds niet met vim van mijn schouderblad afgekregen.
Gebruik dan ook emacs :P

Pagina: 1