[Breedbeeld] Window controle

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 22:25
Ik weet niet of ik deze vraag beter in de Windows sektie had moeten plaatsen...

Ik heb een Dell 20" widescreeen TFT. Nu komt het nog wel eens voor dat ik meerdere windows tegelijk wil zien. Nu moet ik handmatig elke window van formaat en plaats veranderen om ze netjes op mijn desktop te verdelen. Bestaat er geen programma die dit "automatisch" kan doen wanneer ik dat wil, zoals b.v. bij een programma als Mirc waarin je je chatwindows met 1 druk op de knop verdeelt over je scherm?

Alvast bedankt
:)

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-07 10:31
Je kan in ieder geval door CTRL ingedrukt te houden en met je rechtermuisknop de schermen op de taakbalk te selecteren. En vervolgens kiezen voor bv tile verticaly (naast elkaar).
Windows maakt dan netjes alle schermen even breed.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik weet niet of ik deze vraag beter in de Windows sektie had moeten plaatsen...
Fout. Dubbelfout zelfs:

- als je al zo twijfelt, kun je aanvoelen dat je verkeerd zit, "Modje verplaats hem dan maar..." getuigt van een nogal lakse houding.
- sowieso is het *nooit* de bedoeling om huishoudelijke mededelingen in-topic te posten. Gebruik daar indien nodig gewoon de topicreport voor...
zoals b.v. bij een programma
Als je een programma zoekt, zou bij software kijken een beter idee zijn...

Maar overal op GoT geldt dat het de bedoeling is pas een topic te openen als je zelf gezocht hebt en desondanks vragen blijft houden. Nergens blijkt uit deze topicstart dat je dat gedaan hebt, dus begin daar sowieso mee...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.