Toon posts:

Wat een bagger kaart die creative.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal.

Heb net die Creative gforce 2 gekregen om te lenen totdat mijn elsa terug kwam. Ik het ding erin gezet, maar was niet te flashen naar een elsa, aangezien de kaarten identiek eruit zagen. Dus maar eens de det 6.49 erop gezet en gaan testen. Ik haal dus maar 2745 met 3dmarks 2000. Dat is gewoon bagger voor een gforce 2 gts. Mijn elsa gooide daar met gemak 2000+ punten bovenop met dezelfde drivers. Iemand die hier ook zo een creative heeft met een superlage score.

By the weg. ik denk dat ik het verschil weet tussen de elsa en de creative. Volgens mij gebruitk elsa 4.5 ns infineon chips en creative 6 ns infineon chippies. maar ik kan het niet bevestigen, mijn kaart heb ik namelijk niet bij de hand :(

maar ja, kijken of ik meer uit dat ding krijg geperst.

• MetalStef
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 23:48

MetalStef

gietijzer

Wat een bagger kaart, die Elsa. Een goeie kaart was nu niet weggeweest!

Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Waarom is je Elsa kapot gegaan dan?
Zeker omdat alle componenten vet overbelast werken. Vandaar ook die hoge score.

Verwijderd

Topicstarter
goh, wat een snuggere opmerking. Dus omdat 1 kaart sneuveld is heel elsa niks waard. Jij zult wel nog heel tevreden zijn met je trident 512KB isa kaart.
tjonge jonge, wat een duff comentaar

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op donderdag 25 januari 2001 13:56 schreef Mclain het volgende:
goh, wat een snuggere opmerking. Dus omdat 1 kaart sneuveld is heel elsa niks waard. Jij zult wel nog heel tevreden zijn met je trident 512KB isa kaart.
:?:?:?:?:?:?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:43
Ik kan het me niet voorstellen dat dat 2000 punten scheelt, bij dezelfde soort kaart.

Verwijderd

Topicstarter
Elsa is gesneuveld door mijn oud mobo denk ik. Dat gaf in eerste instantie te weinig vermogen, en na wat veranderingen wilde die het dan wel en niet doen. Ander mobo gepakt dat wel genoeg stroom kon leveren en het liep echt super vet. Tot vorige week vrijdag dan. Ding liep gewoon op de standard sneheid super veel sneller dan die creative. Mijn vorige elsa (tnt2) presteerde 2849 met 3dmarks2000. Dat haalt de creative niet eens.
en dat vindt ik meer diep triest. heb inmiddels wel een score van 4000+ gehaald, maar dan staat de bak vet overgeklokt, en dat wil ik hem niet aandoen bij een netwerkweekend.

maar ja, zullen dit weekend maar weer zonder elsa spelen.

alvst bednakt voor jullie reacties

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 januari 2001 13:56 schreef Mclain het volgende:
Sorry als ik hier een beetje pissed overkom. Maar ben dus echt vet pissig dat net voor het netwerk weekend het pronkstuk van mijn pc het begeeft.

mijn welgemeende excuses
Pagina: 1