Toen ik net m'n laptop even restartte hield ineens m'n BT ermee op? Hij doet helemaal niets meer en in de menubalk bij het BT icoontje zegt'ie "Bluetooth: Not Available". System Profiler kan ook geen BT device vinden. Nogal lastig aangezien ik met een BT muis EN keyboard werk...
Iemand tips? Kan het zijn dat de module niet goed contact maakt oid? Open schroeven en checken? Zou het een software probleem zijn? Ik heb in ieder geval niets vreemds gedaan net qua software installatie oid...
Iemand tips? Kan het zijn dat de module niet goed contact maakt oid? Open schroeven en checken? Zou het een software probleem zijn? Ik heb in ieder geval niets vreemds gedaan net qua software installatie oid...
edit:
Het is al opgelost. Blijkbaar was het toch een hardware probleempje. Heb ff de accu losgehaald en er weer in gedaan na een paar minuten. Problem solved!
Het is al opgelost. Blijkbaar was het toch een hardware probleempje. Heb ff de accu losgehaald en er weer in gedaan na een paar minuten. Problem solved!
[ Voor 18% gewijzigd door BezurK op 10-05-2006 16:14 ]
Rookworst zonder R is ook worst.