verschil singel core 533 2,8 ghz vs dual 53 2,66

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• Terran
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:09
Hallo,

Ik ben bezig met een simpel systeem en vroeg mij af of het 20 euro waardt is om een iets langzamere dual core 2,66 ghz tenemen in plaats van een single 2,8.

Het komt samen tewerken met een
P5V800-MX
1 gb geheugen
80 gb sata
dvd rw

Pc wordt voornamelijk gebruikt voor office internet en video/plaatjes verwerking.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Je twijfelt tussen? De Pentium D 805 en de Pentium 4 511 dus. Ik zou zelf die 20euro wel extra betalen voor de dualcore. Je kan dan mogelijk nog ietsjes overclocken ook nog. Met name dit topic is dan handig om door te nemen. Let wel op de warmte-ontwikkeling van de dualcore. Maar dat is niet onoverkomelijk.
Je kan ook wat benchmarks vergelijken en hier op tweakers via de search wat speurwerk doen. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

als je plaatjes gaat bewerken in photoshop dan heb je wel meer aan een dual core :)

Echter dit is een vrij simpele zoekvraag, deze gaat dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

_the_crow_ levert het in hapklare brokken aan :)

- maar bottom line is dat je dit prima zelf had kunnen achterhalen. Kijk voor de grap eens op de Interactive CPU Charts op www.tomshardware.com - de D 805 staat er niet tussen, maar als je gewoon 10% van de scores voor de D 820 aftrekt kom je aardig in de buurt :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.