enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
Zeker een mooi filmpje, heel duidelijk
[ Voor 52% gewijzigd door Epsilon op 10-05-2006 12:35 ]
AangepastEpsilon schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 12:34:
Filmpje 46meg btw
Zeker een mooi filmpje, heel duidelijk
enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
vind het er allemaal wel netje's en pro uitzien.
mijn dry ice bench setup was een stuk minder net.
Maar met de ervaring komt ook de netheid he
Alleen 20.3s 1M is niet echt bijzonder met een Yonah onder LN2.
Time for conroe!
speciaal gedaan voor hardware info, waus wilt de lezers geen minderwaardigheid complex bezorgen, zodat ze spontaan hun pc wegdoen.DesertShooter schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 13:10:
Leuk filmpje Wouter
Alleen 20.3s 1M is niet echt bijzonder met een Yonah onder LN2.
Time for conroe!
.
Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Verwijderd
cool, een nieuw woord
ff filmpje downen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 13:53 ]
Verwijderd
Dat voel je echt wel aan de container. Wanneer die goed vast zit kun je hem niet bewegen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:03:
mooi filmpje inderdaad, vind het opvallend dat eerst de isolatie gemonteerd wordt en dan pas de container. Hoe weet je nu dat hij op je cpu zit? dat kun je nu toch helemaal niet meer zien?
Maar je kunt het idd niet zien....
Verwijderd
Verwijderd
handschoenen verhaal blijft terug komen, maar je kan beter geen handschoenen dragen. LN2 heeft niet zo'n hele hoge warmtecapaciteit waardoor het pas gevaarlijk wordt bij lang contact dus als het in je handschoenen zou komen.
Verwijderd
Nou is het spijtig dat wouter niet echt meer op got komt door voorgaande redenen.
mooi gedaan woutiee!
Ga zo door Wouter!
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Verwijderd
valt mee je kan je vinger gwoon door dat spul heen halen zonder dat ie bevriest hoor... alleen niet te lang natuurlijk..STIMPPYYY schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:32:
Ziet er wel gaaf uit. Helemaal niet zo ingewikkeld als je het zo bekijkt, je moet er maar de juiste spullen voor hebben. Volgens mij is het verstandiger om handschoenen te gebruiken bij het overschenken van LN2 of maakt dat niet uit?
het volgende gebeurt namelijk.. de vloeistof die tegen je vinger aankomt gaat razendsnel koken door het enorme temp verschil, deze energie wordt aan je vinger onttrokken maar is lang niet genoeg om hem te bevriezen... doordat de vloeistof gaat koken ontstaat er gas rond je vinger, wat enorm goed isoleert en dus verdere afkoeling van je vinger grotendeels voorkomt...
ik heb zo vaak in practica lui hun vinger door vloeibare stikstof zien halen... je moet em natuurlijk niet gedurende lange tijd onderdompelen
Volgens de Dikke van Dalle is het:
'nerd die eigenlijk maar een watje is'.
[...]
Komt veel voor bij mensen die géén LN2 durven gebruiken...
Maar al met al: wel mooi gedaan, filmpje ook erg netjes imo
Nou ik nog een keertje

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 15-05-2006 16:19 ]
Waarom komt hij hier niet meer dan ?Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 18:11:
yep het ziet er echt veel te gemakkelijk uit op film/foto.
Nou is het spijtig dat wouter niet echt meer op got komt door voorgaande redenen.
mooi gedaan woutiee!
Teveel nOObs hier ?
Verwijderd
Heb je de topics van de vorige filmpjes gezien?nFo schreef op maandag 15 mei 2006 @ 19:17:
[...]
Waarom komt hij hier niet meer dan ?![]()
Teveel nOObs hier ?
Daar werd hij nogal eens afgezeken op dingen zoals muziek of puberaal gedrag in het filmpje. Vandaar denk ik onder andere
Nee niet gezien.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 19:20:
[...]
Heb je de topics van de vorige filmpjes gezien?
Daar werd hij nogal eens afgezeken op dingen zoals muziek of puberaal gedrag in het filmpje. Vandaar denk ik onder andere
Jammer.........
Verwijderd
1 Klik en je bent er
Edit:
Filmpjes is alleen expired
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 19:27 ]
Even gelezen;Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 19:26:
[...]
1 Klik en je bent er
Edit:
Filmpjes is alleen expired
ja dat hou je toch, maar ik vind het nog wel meevallen.
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 19:20:
Heb je de topics van de vorige filmpjes gezien?
Volgens mij eerder omdat ie volgens sommigen geen échte DOC'er was
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 19:56 ]
Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!
er was gewoon oneenigheid over iets stomzinnigs.
je komt hier toch voor je lol?
als ik hier geen lol heb ben ik ook vertrokken
Ja heb je zowiezo gelijk in, daarom zit ik hier ook. Probeer binnekort DOC ook intressant te maken met een cascade (me 1e). alleen foto's online zetten en verhaaltje typen is niet mijn dingExtera schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 21:51:
Waus is niet (weg)gepest.
er was gewoon oneenigheid over iets stomzinnigs.
je komt hier toch voor je lol?
als ik hier geen lol heb ben ik ook vertrokken
Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!
Verwijderd
Een forum is ook voor discussie. Als het dan een beetje lastig word moet je vooral weg lopen... Beetje raar imo.

het word tijd dat we donaties doen aan waus om een dikke conroe te halen
--ps, waus-mod, respect voor die stikker op je monitor !
@el snorro, nee voor het verkrijgen van die conroe eigenlijk niet nee, daarvoor word hij wel gesponsored.
maar wat dacht je van de tijd die hij er voor ons insteekt?
[ Voor 55% gewijzigd door un1ty op 02-06-2006 19:14 ]
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
We hoeven daarvoor geen donaties te doen hoorun1ty schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 07:46:
Filmpje gaat heerlijk snel trouwens! 2300kB/s
het word tijd dat we donaties doen aan waus om een dikke conroe te halen
--ps, waus-mod, respect voor die stikker op je monitor !--
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
En laten we het deze keer gezellig houden?
Dat personen onderling een conflict hebben kan gebeuren maar vecht dat dan ook maar onderling uit, niet via het forum!
En nu weer ontopic
Verwijderd
You got mail.Twynn schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:30:
Ok, na een hele opruimactie kan dit topic weer open..
En laten we het deze keer gezellig houden?
Dat personen onderling een conflict hebben kan gebeuren maar vecht dat dan ook maar onderling uit, niet via het forum!
En nu weer ontopic
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 23:01 ]
Verwijderd
en rjw houd er dan gewoon over op
Je moet het commentaar op hardware.info eens zien, flinke reeks domme betweterige antwoorden, en flink aantal tegensputterende tweakers
nFo, speel jij golf
[ Voor 25% gewijzigd door Vandread op 14-06-2006 10:31 ]