Ongevraagde MSN-links in zoekresultaten Google

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SeeniX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-10-2009
Na het invoeren van de zoekopdracht 'blockbuster' was ik zeer verbaasd met het resultaat: Er wordt een woord bij mijn zoekwoord toegevoegd 'MSN' en daarvan worden de eerste resultaten getoond. Iemand enig idee waarom en wat hier achter zit? Ik dacht dat Google en Microsoft niet door een deur konden?

Voor de duidelijkheid effe een screenshotje er bij geplaatst:
Afbeeldingslocatie: http://www.spatiebalk.nl/google_msn_friends_small.jpg
Grotere afbeelding

d-Media || web development & more;

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:20
Dit is gewoon automatisch. Waarschijnlijk zijn er meer hits via blockbuster msn dan via blockbuster. En dan geeft google deze er zelf bij.

• SeeniX
  • Laatst online: 18-10-2009
Heb je misschien een ander voorbeeld, waar dit ook bij gebeurd? Vind het toch een vreemde gang van zaken..

d-Media || web development & more;

Verwijderd

SeeniX schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 16:28:
Heb je misschien een ander voorbeeld, waar dit ook bij gebeurd? Vind het toch een vreemde gang van zaken..
Google: Ginger
Google: abc
Google: ico

Als je de "suggestie"-link bekijkt, dan zie je daar het volgende woord in terugkomen: "revisions_inline". Als je daar dan weer op gaat zoeken kom je op bijvoorbeeld:

Google experiments with inline revisions
Django!

Ik denk dat Google je zoekhistorie analyseert en daarop probeert te anticiperen.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 23:02 ]

• André
  • Laatst online: 11-02 14:19

André

Analytics dude

[google=gorillas]

Google is hiermee aan het testen. Persoonlijk vind ik het heel irritant, het "Bedoelde u ..." linkje bovenaan de pagina is handig genoeg om eventuele foute spellingen te corrigeren. Het op deze manier toevoegen van 3 resultaten van het "Bedoelde u ..." linkje is gewoon irritant.

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-01 09:15
André schreef op zondag 14 mei 2006 @ 23:43:
[google=gorillas]

Google is hiermee aan het testen. Persoonlijk vind ik het heel irritant, het "Bedoelde u ..." linkje bovenaan de pagina is handig genoeg om eventuele foute spellingen te corrigeren. Het op deze manier toevoegen van 3 resultaten van het "Bedoelde u ..." linkje is gewoon irritant.
2nd ik merk het ook op sinds enkele dagen, en vind het ook zeer irritant, ze moeten het gewoon houden zoals vroeger, waarmee ze ook populair zijn geworden, simpel, eenvoudig en snel, en geen gezeik zoals dit dus.
Pagina: 1