d-Media || web development & more;
Dit is gewoon automatisch. Waarschijnlijk zijn er meer hits via blockbuster msn dan via blockbuster. En dan geeft google deze er zelf bij.
Heb je misschien een ander voorbeeld, waar dit ook bij gebeurd? Vind het toch een vreemde gang van zaken..
d-Media || web development & more;
Verwijderd
Google: GingerSeeniX schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 16:28:
Heb je misschien een ander voorbeeld, waar dit ook bij gebeurd? Vind het toch een vreemde gang van zaken..
Google: abc
Google: ico
Als je de "suggestie"-link bekijkt, dan zie je daar het volgende woord in terugkomen: "revisions_inline". Als je daar dan weer op gaat zoeken kom je op bijvoorbeeld:
Google experiments with inline revisions
Django!
Ik denk dat Google je zoekhistorie analyseert en daarop probeert te anticiperen.
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 23:02 ]
[google=gorillas]
Google is hiermee aan het testen. Persoonlijk vind ik het heel irritant, het "Bedoelde u ..." linkje bovenaan de pagina is handig genoeg om eventuele foute spellingen te corrigeren. Het op deze manier toevoegen van 3 resultaten van het "Bedoelde u ..." linkje is gewoon irritant.
Google is hiermee aan het testen. Persoonlijk vind ik het heel irritant, het "Bedoelde u ..." linkje bovenaan de pagina is handig genoeg om eventuele foute spellingen te corrigeren. Het op deze manier toevoegen van 3 resultaten van het "Bedoelde u ..." linkje is gewoon irritant.
2nd ik merk het ook op sinds enkele dagen, en vind het ook zeer irritant, ze moeten het gewoon houden zoals vroeger, waarmee ze ook populair zijn geworden, simpel, eenvoudig en snel, en geen gezeik zoals dit dus.André schreef op zondag 14 mei 2006 @ 23:43:
[google=gorillas]
Pagina: 1