Toon posts:

Probleem met Radeon 9550

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen,

ik heb een Radeon 9550.
nou heb ik um al een tijdje en heb eigenlijks nooit een probleem gehad! tot een paar weken geleden!
hij ging toen met een aantal spellen ( GTA SA en MOST WANTED) wat flikkeren met de textures!

maar sinds gister kan ik GTA SA niet meer spelen, maar MOST WANTED wel met moeite!

Kan iemand mij hiermee helpen! heb al geprobeert nieuwe ati drivers te installeren maar had geen efect!

mvg,
marc van der meulen!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Het is hier geen helpdesk - er zijn nog veel dingen die je zelf kunt proberen. Artefacts komen vaak door hitte. Het is afgelopen weken (en met name afgelopen dagen) warmer geworden.

Het zou zowaar kunnen dat je PC gewoon wat stoffig is geworden adgelopen jaar en dat nu het warmer wordt dat kritiek wordt. Daar rep je met geen woord over, misschien dat je hier alles in 5 minuten met een stofzuiger kunt oplossen :+

Begin eens alles op een rij te zetten - kom je er niet uit dan mag je hier rustig een topic openen, maar wees volledig (exacte specs PC, welk OS, welke driverversies, wat voor temps meet je, hoe zit het met de voltages van je voeding, wat heb je opgezocht? Wat vond je toen? Welke vragen hou je dan nog?) :)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.