Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[iPaq 3870] iPaq open schroeven / WiFi vraag.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister een iPaq 3870 overgenomen voor een hele nette prijs, er zijn alleen wat lichte defectjes aan waarvoor ik de iPaq voor open moet schroeven, weet iemand of dit bij dit type te doen is (of bij iPaq's in het algemeen) ik namelijk liever niet dat ik de iPaq niet meer in elkaar krijg.

Het probleem is namelijk dat één van de knopjes los zit en ik waarschijnlijk gewoon weer vast kan zetten, ook is het hoofd telefoon gaatje kapot, deze denkt af-en-toe dat er nog een koptelefoon in zit en speelt dus niks af via de speakers van de PDA zelf tenzij je er wat in gaat ziten poken met een plugje. Is zo'n gaatje makkelijk verkrijgbaar of zijn die speciaal gemaakt?

Ook vroeg ik me nog af wat voor WLAN kaartjes deze PDA ondersteund, er zit een uitbreidings socket bij waar dus een PCMCIA aansluiting op zit, maar ik zie in geen enkele winkel kaartjes die geschikt zijn voor Windows Mobile (2003 eerste editie).

Alvast bedankt,

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:54

Sabbi

je denkt aan mij.

Ja hoor, je pda kan open, er zijn ruim gidsen te vinden op inet over hoe je de accu van je ipaq kan vervangen, dat zou je goed verder moeten helpen.

Als ik het goed heb heeft de 3870 net als de 3970 een SD-slot wat SDIO ondersteunt, dan kan je dus elk sd-wifi ding erin vrotten. Voor pcmcia-kaarten moet je wel drivers kunnen vinden...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even gekeken maar ik krijg de voorkant van de PDA niet open, puur de achterkant waar de batterij zit, ik werd een beetje huiverig door al het geschroef,