Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bedrijf wil mij de onkosten uit eigen zak laten betalen

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:15

beany

Meeheheheheh

Topicstarter
Ik heb vorig jaar een goeie 3 weken gewerkt bij een bedrijf(we noemen dit bedrijf even X bv). Het was de bedoeling dat ik daar in vaste dienst zou gaan, maar binnen de proeftijd ben ik daar weg gegaan omdat ik me niet kon vinden met de gang van zaken daar. Precieze details daarover kan je in dit topic vinden: [rml][ Alg] Ingewerkt worden, maar de code is een puinhoop[/rml]

Ik zat bij dat bedrijf via een wervings&selectie bureau/detacheerder. Een vrij grote en bekende in Nederland. Het was een deta-vast constructie. Daarbij is het zo dat je eerst een half jaar op de pay-roll staat bij de detacheerder en dat je daarna in vaste dienst treedt bij het bedrijf waar je zit.

Binnen die paar weken dat ik daar zat wilde het bedrijf X bv dat ik in "opleiding" ging bij een automatiseringsbedrijfje wat bij hun alle automatisering doet. Ik heb daar 9 dagen gezeten. Aangezien ik in De Meern gestationeerd zat(daar zit bedrijf X bv dus) en ik die 9 dagen in Rijnsburg heb gezeten, heb ik dus wat kilometertjes gedraaid(die kilometers waren goed voor 174,- EURO wat ik kon declareren). Ik heb vooraf telefonisch toestemming gekregen van de detacheerder dat ik deze kosten mocht gaan maken, en ik kon ze ook gaan declareren.

Toen ik mijn ontslag had ingediend, en dus per direct thuis zat, heeft de detacheerder telefonisch voorgesteld dat ik het declaratie formulier voor de gereden kilometers naar hun toe zou sturen, en hun zouden zorgen dat het door de klant afgetekend zou worden. Zo gezegd, zo gedaan!

Maanden lang hoorde ik niks, ik wist dat er een eindafrekening zou komen... en dat die pas aan het einde van het jaar zou komen. Geen probleem dus. Hij kwam uiteindelijk eind januari, waar ze stelde dat ik 181,- EURO moest betalen(ze hadden een volle maand uitbetaald, ik had geen volle maand gewerkt... dus dat klopte!). Echter, in het overzicht stond nergens iets over mijn declaratie. Dus ik belde op: 'Declaratie formulier? nope... niks van bekend. Nooit gezien ook. Wanneer gaat u het geld trouwens overmaken?'. Na wat gestegel aan de telefoon heb ik met de mevrouw afgesproken dat zij nog even dieper ging zoeken naar het document.

Weken lang(ongeveer een maand) hoor ik niks. Ineens krijg ik een brief: 'Uit onze administratie blijkt dat u de 181,- EURO nog steeds niet heeft overgemaakt. Wilt u dit alsnog doen?'. Right! Even bellen maar weer: 'Ah ja, nee meneer, we hebben het formulier niet gevonden. Wilt u het geld even alsnog overmaken?'. Ehm, nee! Ik ga namelijk niet de kosten die ik voor jullie klant heb gemaakt uit eigen zak betalen zeg!! Goed, het antwoord wat ik toen kreeg, daar zakte mijn broek echt vanaf: 'Ja meneer, dat begrijp ik. Maar! Ik moet hier mijn administratie sluitend krijgen. Kunt u niet het geld gewoon overmaken, en dan gaan we later uitzoeken waar uw declaratie gebleven is'. Yeah right! :/

Er wordt nog wat heen en weer gemaild en gebeld. Waarbij zij willen dat ik betaal en waarbij ik ze in nette woorden vertel dat ze de pot op kunnen.

Goed, ik had nog wat mailverkeer in mijn outbox staan over de kilometers(inclusief de data dat ik gereden heb, aantal kilometers en het bedrag) met de toenmalige account manager(die er overigens niet meer werkt). Dat heb ik doorgestuurd aan de administratie miep van de detacheerder. Ze ging het weer uitzoeken, en als dat niks opleverde... zou ze de regiomanager bellen, en er voor zorgen dat ik een nieuw declaratie formulier zou krijgen. Dan zou alles gewoon weer rond zijn.

We zijn inmiddels weer 6 weken verder, en ik krijg een mailtje van de administratie miep. De inhoud:
Geachte heer Van der Geer,

Ik heb niets meer van u vernomen inzake de reiskosten declaratie.

Na wat speurwerk is deze declaratie van reiskosten bij ons onbekend.

Hierbij het laatste verzoek om per omgaande het bedrag van €181,31 op ons bankrekening over te schrijven.

In afwachting van uw reactie.
Dit mailtje krijg ik dus na een aantal eerdere mail wisselingen, en een 5 tal telefoontjes waarbij allerlei dingen worden afgesproken om dit probleem op te lossen(nieuw declaratie formulier etc). En we zijn hier al vanaf januari mee bezig. Bovenstaande berichtje kreeg ik gisteren :/

Nou had de administratie miep al gedreigd dat ze dit verhaal over zou doen aan een incassobureau. En ik heb het vermoeden dat ze dat ook nu gaat doen. Dus ja, hoe sterk sta ik in dit verhaal? Wat kan ik nog verder doen? Hoe kan ik dit netjes afhandelen, en als netjes niet meer kan, hoe kan ik het smerig afhandelen? En waarom doen ze in godsnaam zo moeilijk? |:(

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zou in elk geval het verschil even over maken ;)
181-174 dus.

Nothing to see here

• beany

beany

Meeheheheheh

Topicstarter
Ja, dat had ik ook voorgesteld... Maar daar wou ze niks van weten. Ik moest en zou het volledige bedrag overmaken, of niks en dan zouden de consequenties voor mij zijn. Maar je hebt gelijk, ik ga vanavond even die 7 euro overmaken.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 21:24

JdM

Humbled

Geachte X (of Miep)

In het verleden (dd.) heeft U aan mij uitgekeerd het bedrag van: ...... dat is 181 euro teveel.
Wij zijn overeengekomen dat het teveel betaalde van Uw kant wordt teruggevorderd, U heeft van mij daarna een declaratie ontvangen van 174 Euro van door mij gemaakte kosten, derhalve heeft U nog recht op 7 Euro.
Dat is bij deze overgemaakt, hopende U voldoende te hebben geïnformeerd verblijf ik etc.

En dan opsturen, sim-pel :Y)

• beany

beany

Meeheheheheh

Topicstarter
@JdM, en daarna een incassobureau op me dak krijgen? En dan? Ik heb het declaratieformulier ook niet, ook geen kopie, want op dezelfde dag moest het direct op de post zodat de accountmanager het de volgende dag zou hebben en het kon laten aftekenen bij hun klant(bedrijf X bv). Dus tijd om een kopie maken was er voor mij niet bij, dus ik sta zonder bewijsstukken. Ik heb alleen het mailtje wat ik naar ze gestuurd heb waar ik de data, kilometers en bedragen noem. Ik heb nog wel een telefoonnummer van de manager bij bedrijf X bv. Misschien die even bellen met de vraag of hij nogmaals het formulier wil aftekenen voor me?

• Rukapul
  • Laatst online: 22:52
Incassobureau? Direct zeggen tegen zowel het bedrijf als het incassobureau dat je de vordering betwist en er niet verder over zult communiceren, met uitzondering dat je de kantonrechter graag uitlegt hoe de vork in de steel zit.

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Je bent sowieso verplicht die 180 euro terug te betalen. Dat kan je gewoon terugvinden in je contract. Ik zou dat maar ook gewoon even doen. Daarnaast kan je natuurlijk een nieuw declaratieformulier aanvragen en opsturen. Zolang jij die 180 niet betaalt zullen ze ook niet zoveel moeite voor jou gaan doen lijkt me, en hoe oneerlijk het ook lijkt, je staat niet in je recht die 180 euro niet te betalen.

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 21:24

JdM

Humbled

Ik weet niet wat je wilt horen het liefst, maar zo'n brief opstellen is gewoon stap1. Daarbij is het inderdaad verstandig om die gast op te snorren ja.
Ik begrijp niet dat je hier een forum voor nodig hebt, kwestie van common sense en laat je niet gekmaken door dreigementen met incassobureau je hebt gedaan wat je moest doen, er zijn fouten gemaakt buiten jouw macht en een incassobureau zal dat beamen. Of denk je dat een incassobureau zomaar komt als zij dat willen?
Die kijken ook eerst even naar "de zaak", contacteren je daarna eerst schriftelijk en dan kan jij je verhaal doen. Laat je niet gekmaken met dat incasso-verhaal

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:21
beany schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 10:11:
@JdM, en daarna een incassobureau op me dak krijgen? En dan? Ik heb het declaratieformulier ook niet, ook geen kopie, want op dezelfde dag moest het direct op de post zodat de accountmanager het de volgende dag zou hebben en het kon laten aftekenen bij hun klant(bedrijf X bv). Dus tijd om een kopie maken was er voor mij niet bij, dus ik sta zonder bewijsstukken. Ik heb alleen het mailtje wat ik naar ze gestuurd heb waar ik de data, kilometers en bedragen noem. Ik heb nog wel een telefoonnummer van de manager bij bedrijf X bv. Misschien die even bellen met de vraag of hij nogmaals het formulier wil aftekenen voor me?
Je weet toch wanneer je hoeveel kilometers hebt gemaakt. Dat is voor de rechter voldoende bewijs.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Verwijderd

JdM schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 10:16:
Ik weet niet wat je wilt horen het liefst, maar zo'n brief opstellen is gewoon stap1. Daarbij is het inderdaad verstandig om die gast op te snorren ja.
Ik begrijp niet dat je hier een forum voor nodig hebt, kwestie van common sense en laat je niet gekmaken door dreigementen met incassobureau je hebt gedaan wat je moest doen, er zijn fouten gemaakt buiten jouw macht en een incassobureau zal dat beamen. Of denk je dat een incassobureau zomaar komt als zij dat willen?
Die kijken ook eerst even naar "de zaak", contacteren je daarna eerst schriftelijk en dan kan jij je verhaal doen. Laat je niet gekmaken met dat incasso-verhaal
Vergeet niet even een aangetekende brief te sturen om hun in gebreke te stellen. Bewijs is er door de km's die je hebt gemaakt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 10:22 ]

• beany

beany

Meeheheheheh

Topicstarter
matiasjansen schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 10:15:
Je bent sowieso verplicht die 180 euro terug te betalen. Dat kan je gewoon terugvinden in je contract. Ik zou dat maar ook gewoon even doen. Daarnaast kan je natuurlijk een nieuw declaratieformulier aanvragen en opsturen. Zolang jij die 180 niet betaalt zullen ze ook niet zoveel moeite voor jou gaan doen lijkt me, en hoe oneerlijk het ook lijkt, je staat niet in je recht die 180 euro niet te betalen.
Ik heb een declaratieformulier opgestuurd, HUN zijn die kwijt geraakt, niet ik!!! En vervolgens moet ik de kosten die ik heb gemaakt gaan betalen?? No way! Belachelijk zelfs! Het is een eindafrekening, waarbij de openstaande posten tegenover elkaar weggestreept worden. Ik ga niet 181 euro overmaken, in de hoop dat ik mijn 174 euro dan nog terug krijg. Want geloof me, daar kan ik dan echt naar fluiten. Nu doen zij misschien nog moeite om het adminstratief op orde te krijgen, omdat het in hun administratie nu niet klopt. Let wel: ik werk momenteel niet meer voor dat bedrijf he. En een nieuw declaratieformulier krijgen is ook lastig blijkbaar. Ik had daar in het vorige gesprek(6 weken geleden) om gevraagd. 6 weken later krijg ik het mailtje zoals in de openingspost te lezen is.

Zij zijn mij 174 euro verplicht, leg jij aub eens nader uit dat ik niet in mijn recht sta om die 174 euro af te trekken van die 181 euro :?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Begrijp ik het nu goed dat je privé kosten hebt gemaakt, en dit wou declareren, en dat zij nu ineens roepen dat je dat bedrag aan HUN moet betalen? :?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• beany

beany

Meeheheheheh

Topicstarter
@Gunner: ik heb prive kosten gemaakt: 174 EURO. Dat hebben ze nooit aan mij uitbetaald. Ze hebben me meer salaris betaald dan ik gewerkt hebt: 181 euro teveel betaald. Hun willen dus dat ik die 181 euro aan hun betaal. Ik wil echter slechts 7 euro betalen, omdat 181 - 174 = 7 euro.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ah zo, nu snap ik het. Idd een mooi briefje waarin je aangeeft 7 euro over te maken.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-11 14:51

FastBunny

Give it the Works !

Je kunt even contact opnemen voor het bureau voor rechtshulp die kunnen je zo vertellen welke plichten en rechten je hebt in dit geval :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
beany schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 10:24:
[...]
Ik heb een declaratieformulier opgestuurd, HUN zijn die kwijt geraakt, niet ik!!! En vervolgens moet ik de kosten die ik heb gemaakt gaan betalen?? No way!
Maar jij kan dit niet aantonen en daarmee sta jij tot je knieen in de stront, niet het bedrijf.

Het bedrijf kan immers wel aantonen dat zij teveel geld aan jou hebben overgemaakt.

Dus hoe kut dit ook lijkt, je zal het geld moeten overmaken.

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

• beany

beany

Meeheheheheh

Topicstarter
Lethalis schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:12:
[...]

Maar jij kan dit niet aantonen en daarmee sta jij tot je knieen in de stront, niet het bedrijf.
Maar, het is toch te gek voor woorden dat hun een document kwijt raken waardoor ik zelf de kilometers kan gaan betalen :?

• Lethalis
  • Niet online
beany schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:18:
[...]
Maar, het is toch te gek voor woorden dat hun een document kwijt raken waardoor ik zelf de kilometers kan gaan betalen :?
Ja, dat is echt balen.

De volgende keer niet telefonisch doen dus, laten ondertekenen dat formulier en een kopie voor jezelf maken.

• Rukapul
  • Laatst online: 22:52
[...]

Het bedrijf kan immers wel aantonen dat zij teveel geld aan jou hebben overgemaakt.

Hij heeft nu nogmaals (en in het verleden ook al via de email) kenbaar gemaakt deze vordering te hebben. Dat het bedrijf een vormvereiste heeft dmv een bepaald formulier doet eigenlijk niet ter zake voor de vordering zelf.

• StevenK
[...]

Onzin. Hij heeft de kilometers toch gemaakt, hij kan toch aannemelijk maken dat hij die 9 dagen op pad is geweest.

• Lethalis
  • Niet online
Rukapul schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:29:
[...]
Hij heeft nu nogmaals (en in het verleden ook al via de email) kenbaar gemaakt deze vordering te hebben. Dat het bedrijf een vormvereiste heeft dmv een bepaald formulier doet eigenlijk niet ter zake voor de vordering zelf.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar hij heeft nergens op papier dat de declaratie door z'n voormalige manager is goedgekeurd.

Ik ben daarmee ook al tegen de wand gelopen, o.a. met vakantie's die mondeling waren toegezegd. Sindsdien zet ik alles op papier, zodat ik zeker weet dat ik er niet mee belazerd word.

• beany

beany

Meeheheheheh

Topicstarter
Lethalis schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:33:
[...]

Dat is allemaal leuk en aardig, maar hij heeft nergens op papier dat de declaratie door z'n voormalige manager is goedgekeurd.

Ik ben daarmee ook al tegen de wand gelopen, o.a. met vakantie's die mondeling waren toegezegd. Sindsdien zet ik alles op papier, zodat ik zeker weet dat ik er niet mee belazerd word.
Mondelinge overeenkomsten gelden toch ook? Ik zou nooit die kilometers zijn gaan maken als mij niet was toegezegd dat ik die kilometers kon gaan declareren.

• pven
  • Niet online
beany schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:18:
[...]

Bewijs maar eens dat jij het wel hebt verzonden. Een mailtje in een out-box kan iedereen faken.

Kortom, wat al is geopperd: verstuur een aangetekende brief. Overigens zou ik geen cent overmaken en die 7 euro als compensatie voor gemaakte kosten (telefoon enzo) houden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• StevenK
Lethalis schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:33:
[...]

Ja, en ?
TS heeft leverage.

• pven
  • Niet online
Wat is dat ? :?

@ hieronder: dank, weer wat geleerd :)

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 10-05-2006 12:51 ]

• StevenK

• Lethalis
  • Niet online
beany schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:34:
[...]
Mondelinge overeenkomsten gelden toch ook? Ik zou nooit die kilometers zijn gaan maken als mij niet was toegezegd dat ik die kilometers kon gaan declareren.
Maar hoe bewijs je dat?

• beany

beany

Meeheheheheh

Topicstarter
Mja, zo ken ik er nog wel een paar zeg... Laat hun maar bewijzen dat ik niet in Rijnsburg ben geweest met mijn eigen auto, 9 dagen lang. Laat hun maar bewijzen dat er explicit is gemeld dat die onkosten niet worden vergoed. Het is in het bedrijfsleven doodnormaal dat dat soort kosten vergoed worden.

Feit blijft dat ik volledig mee werk aan alles(behalve het overmaken van 181 euro dan). Ik ben zelfs bereid een NIEUW declaratie formulier in te vullen. Maar daar doen ze niks mee. Dat snap ik dan weer niet.

• StevenK
beany schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 12:21:
[...]

Mja, zo ken ik er nog wel een paar zeg... Laat hun maar bewijzen dat ik niet in Rijnsburg ben geweest met mijn eigen auto, 9 dagen lang. Laat hun maar bewijzen dat er explicit is gemeld dat die onkosten niet worden vergoed. Het is in het bedrijfsleven doodnormaal dat dat soort kosten vergoed worden.

Feit blijft dat ik volledig mee werk aan alles(behalve het overmaken van 181 euro dan). Ik ben zelfs bereid een NIEUW declaratie formulier in te vullen. Maar daar doen ze niks mee. Dat snap ik dan weer niet.
Da's precies de instelling. Ik zou lekker die 7 euro overmaken en ze uitnodigen de rest van het geld bij de rechter te halen.

• Lethalis
  • Niet online
beany schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 12:21:
[...]
Wordt er ergens expliciet vermeld dat die onkosten wel vergoed worden?

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-11 23:43

Ardana

Mens

Idd, als jij kunt aantonen dat jij recht hebt op die reiskostenvergoeding (bijv. via mailtje oid en "gebruik"is ook aantonen, dus als je kunt aantonen dat jij en/of excollega's 't wel ontvangen hebben sta je al sterk genoeg), heb je het recht van verrekening.

Je stuurt ze dan een aangetekende brief waarin je wijst op je recht om reiskosten te ontvangen, wijst op het opgestuurde declaratieformulier met vermelding van de reden waarom je geen kopie hiervan kunt bijvoegen. Vervolgens erken je dat je die 181 verschuldigd bent, en dat je gebruik maakt van je recht van verrekening en dat ze het verschil binnen 14 dagen op hun rekening kunnen verwachten.

Je kan in de brief ook verwijzen naar de telefoontjes waarin je meermalen hebt aangeboden een nieuw declaratieformulier in te vullen, maar dat zij die nooit opgestuurd hebben. Tevens kun je dan weer aanbieden zo'n formulier in te vullen (staat netjes).

Vervolgens wacht je rustig af. Owja, kopie van deze aangetekende brief wel zelf bewaren.

Mocht het voor de rechter/incassobureau komen, sta je iig behoorlijk sterk hiermee, maar je moet wel je poot stijf houden.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• beany

beany

Meeheheheheh

Topicstarter
@ardana: dat aantonen is niet zo'n probleem. Ik heb inmiddels ook contact gehad met bedrijf X bv en die vond het alles behalve netjes zoals het detacheerbureau nu handelt. Ze hebben hun medewerking toegezegd, en gaan zelfs opzoek of zij niet toevallig een kopie van het formulier hebben(kan gemaakt zijn toen ze het hebben ondertekend) en opzoek of het bedrag van de declaratie niet toevallig aan hun gefactureerd is. Mochten ze wat vinden, dan krijg ik daar kopieen van.

Ik heb dit verhaal inmiddels ook bij een hoge pief bij het detacheerbureau naar binnengeschoven(ik heb gewoon de stoute schoenen aangetrokken en hem opgebeld, google is gewelig in het opzoeken van telefoonnummers :P ) en die schrok er ook van dat 'zijn' bedrijf op deze manier met ex-medewerkers omgaat. Hij zou ook even intern aan de gang gaan.

Het ging beide partijen(bedrijf X en die hoge pief) niet eens zozeer om het bedrag, maar meer om de manier van doen wat hun nogal tegen de borst stuitte. Al met al denk ik nu dat ik hier toch wel goed uit ga komen :)

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
offtopic:
trouwens, ik zou wel even oppassen als je ex-werkgever het incassobureau RicoVincent inhuurt :X http://kopersbelangen.nl/...31a75716f80714a5a865c1a6a

[ Voor 29% gewijzigd door meelmark op 12-05-2006 20:32 ]

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• hefaistos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-11 22:47

hefaistos

feestelijk gehandicapt

@beany:

Op het moment dat jouw detacheerder verzaakt, verandert dat m.i. precies niks aan de vordering die bedrijf X inzake teveel uitbetaald inkomen op jou heeft. Hou daar aub rekening mee. Ze zijn vind ik niet onlosmakelijk met elkaar verbonden. Nu heb je als het goed is, het wel geregeld met je detacheerder, maar als die gezegd hadden "ja euhhhh weet ik niet meer hoor", dan was je gewoon voor 181 eurie de spreekwoordelijke klos geweest denk ik.

Of sla ik nu de plank gigantisch mis?

Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!

• beany

beany

Meeheheheheh

Topicstarter
Het is inmiddels, als het goed is, opgelost. Ik heb opnieuw de declaratieformulieren ingevuld, en deze laten ondertekenen door de klant. Deze formulieren heb ik persoonlijk bij de detacheerder afgeleverd, en ik heb per mail een bevestiging van hun dat ze de papieren hebben ontvangen.

Wat wel apart is, is dat de kilometers volgens de ANWB site opgezocht moest worden(stond op het declaratie formulier). Er kwamen daar meer kilometers uit dan de routenet.nl site waar ik in eerste instantie had gekeken. De grap is nu dat ik hun geen 7 euro hoef te betalen, maar dat ik nog geld van hun ga krijgen. Nu kan ik dus gaan vorderen ;)

• pven
  • Niet online
Bij dit soort declaraties zie je best vaak dat men de site van de ANWB gebruikt.

Ga je ook vorderen? :P

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:50

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik zou nu flink zijn en briefje/mailtje doen dat je er nu op vertrouwt dat alles wordt afgerond en dat jij, want zo goedzak ben je ;), gewoon dat verschil laten zitten. (neem even aan dat het om een paar euro's gaat)

• beany

beany

Meeheheheheh

Topicstarter
Het verschil is 50 euro... dus die laat ik zeker niet zitten. Ik ga gewoon vorderen ja!

Ik heb de administratie miep wel een mailtje gestuurd dat ik de papieren persoonlijk heb afgeleverd bij de regio-manager van Utrecht, en dat ik dus niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor het verdwijnen of het te laat arriveren van de papieren bij haar.

Ben nog steeds wel beetje pissig over hoe het is gelopen. Ik ben wel correct en beleefd gebleven, maar ik laat wel merken dat deze gang van zaken gewoon niet goed van hun is geweest. En ik laat ook heel duidelijk merken dat ik me aan het indekken ben gegaan voor het geval het alsnog mis gaat.

Verwijderd

beany schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:57:
Ik heb de administratie miep wel een mailtje gestuurd dat ik de papieren persoonlijk heb afgeleverd bij de regio-manager van Utrecht, en dat ik dus niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor het verdwijnen of het te laat arriveren van de papieren bij haar.
Volgende keer even laten tekenen voor ontvangst, dan ben je sowieso gedekt.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:50

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
beany schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:57:
Het verschil is 50 euro... dus die laat ik zeker niet zitten. Ik ga gewoon vorderen ja!
Ok ok, dacht dat het een 5 euro max zou zijn ofzo. 50 euro is idd erg zonde om te laten zitten :) Grappig dat nu de rollen omgedraaid zijn. Succes

[ Voor 8% gewijzigd door We Are Borg op 16-05-2006 18:48 ]

• pven
  • Niet online
Vermeldt erbij dat je dat geld zsm moet ontvangen, om je administratie sluitend te kunnen maken. })

Pagina: 1