Toon posts:

Weer een ipod probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ipod gekocht gisteren op markplaats.nl een ipod special 20gb maar nu komt het, ik wou gisteren mijn ipod herstellen dat heb ik gedaan alles ging goed maar als ik nu mn ipod opstart dan zie ik zo n droevige gezicht ik heb het opgezocht wat dat nou precies betekend volgens die website moet ik mijn ipod reseten en dan op desk zetten en vervolgs aan de computer aan sluiten maar ik heb 1 probleem ik kan hem niet op desk zetten als ik hem niet op desk kan zetten dan ziet windows hem niet.Kan iemand me hier helpen???
Ik heb ook geen gerantie meer en als je customcare gaat op die website dan kan je hem nog laten maken maar ze vragen 385euro voor!!! Voor dat geld koop ik liever een walkman van Sony aangezien alle Ipod zo triest zijn.
Iemand??? alvast bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 01:59 ]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Informatie over het droevige gezicht: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61771

Waarom kun je je iPod niet in Disk-mode zetten?

[ Voor 23% gewijzigd door Rone op 10-05-2006 02:11 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

Topicstarter
ik heb die stappen allemaal letterlijk gevolgd maar nog steeds geen resultaat.

Ik start myn ipod op ik zie die appel na die appel zie ik zo n droevig gezicht en verder kan ik niks doen die ipod reageerd niet meer en als ik 30sec wacht dan valt tie uit.

[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 02:14 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik snap geen jota van de startpost, maar ik kan je wel vertellen dat iPod topics in Apple Talk horen. Je zou er een nieuw topic kunnen openen, maar wel met de voorwaarde dat je een fatsoenlijke topictitel bedenkt én dat je jouw startpost herformuleert en waar nodig leestekens toepast. Want uit deze ontzettende woordenbrij kan ik weinig opmaken.

Zie verder ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) voor een uitleg over de werking van GoT.

Dit topic is gesloten.