Beste mensen,
Ik heb een externe bureaublad verbinding opgezet tussen een PC en een laptop. Via de PC wil ik de laptop kunnen gaan besturen via extern bureaublad over wlan. Van laptop naar pc werkt het perfect, maar andersom krijg ik telkens een error te zien.
Zodra ik met de PC verbinding maak naar de laptop, vraagt ie om de login gegevens. Deze zijn op de PC en de laptop het zelfde, dus ik log daarmee in. Op de laptop zie ik dat ie netjes uitlogt, maar op de PC blijft het externe bureaublad zwart staan. Na enkele seconden krijg ik dan de melding:
Ik heb een externe bureaublad verbinding opgezet tussen een PC en een laptop. Via de PC wil ik de laptop kunnen gaan besturen via extern bureaublad over wlan. Van laptop naar pc werkt het perfect, maar andersom krijg ik telkens een error te zien.
Zodra ik met de PC verbinding maak naar de laptop, vraagt ie om de login gegevens. Deze zijn op de PC en de laptop het zelfde, dus ik log daarmee in. Op de laptop zie ik dat ie netjes uitlogt, maar op de PC blijft het externe bureaublad zwart staan. Na enkele seconden krijg ik dan de melding:
Ik maak verbinding via het interne IP adres 10.0.0.152, vanaf PC 10.0.0.151. Op beide systemen staat Windows XP Pro, en draait Kerio personal firewall welke extern bureaublad toelaten. De rechten staan correct ingesteld. Omgekeerd werkt het overigens wel gewoon (van laptop naar PC). Ik dacht dat het aan de videokaart drivers lag, dus ik heb deze vervangen door de originele ATi drivers. Geen effect. Iemand enig idee?De verbinding met extern computer is verbroken. Mogenlijk is dit het gevolg van een netwerk probleem. Probeer of u opnieuw een verbinding met externe computer kunt maken.