[5.1] Skype en andere programma's geen 5.1

Pagina: 1
Acties:

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-02 19:49
Als ik skype en sommige games gebruik , dan valt mijn 5.1 geluid weg. Het wordt stereo. Dit heeft dus waarschijnlijk te maken met de manier van programmeren, maar is er een manier om dit omzeilen?

[ Voor 7% gewijzigd door 3V3RT op 10-05-2006 00:17 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zet bij windows (als je dat gebruikt) de audio van je geluidskaart (geen idee welke dat is) op 5.1 geluid ipv stereo, dat werkt meestal wel gewoon.

Wat zijn de specs van de bak en geef eens een wat duidelijkere probleem omschrijving en wat je zelf al geprobeert hebt.

Verwijderd

Terw_Dan schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 00:34:
Zet bij windows (als je dat gebruikt) de audio van je geluidskaart (geen idee welke dat is) op 5.1 geluid ipv stereo, dat werkt meestal wel gewoon.

Wat zijn de specs van de bak en geef eens een wat duidelijkere probleem omschrijving en wat je zelf al geprobeert hebt.
Terw_dan jonge, zit jij hier nog steeds aktief te posten? :P

Ontopic:

Een telefoongesprek is mono, misschien met VoiP stereo, dat wil je dus echt niet over 5.1 horen he :P Ik zou het zelf iig sowieso niet veranderen, mooier zal het er niet op worden :)

• 3V3RT
het probleem is dat ik nou geen 5.1 in winamp kan luisteren tijdens skype/gamen.

Specs : tsja, een 5.1 trust geluidskaart. Ik denk dat het komt doordat sommige spellen compleet het geluid overnemen, en sommige niet.

[ Voor 47% gewijzigd door 3V3RT op 10-05-2006 01:15 ]

• 3V3RT
Het is me nog steeds niet geukt om skype zo in te stellen dat me winamp 5.1 blijft afspelen. Iemand een idee?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik weet dat Skyp kan Winamp kan muten als je aan het bellen bent. Staat daar misschien een optie fout :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1