[Exchange 2003/Enschede]Hulp gevraagd bij opzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• awenger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-02 03:38
Ik ben op zoek naar iemand die mij (fysiek) wil helpen met het opzetten van een Exchange server 2003.
Het doel van de server is om op mijn vaste PC, mijn laptop en mijn PDA altijd beschikking te hebben over mijn e-mail, agenda en contactpersonen. Een andere server dan Exchange is geen optie aangezien deze geen Direct Push ondersteunen voor mijn PDA met Activesync.
De server moet 4 POP3 boxen leegtrekken via een POP3 connector en deze dan deliveren in mijn exchange postvak. Via regels wil ik dat de mail uiteindelijk in aparte mapjes terecht komt.
Uiteindelijk moet de exchange server 24/7 aan blijven staan achter mijn ADSL verbinding (met eigen vast IP), wellicht dat ik hem later host.

Ik heb zelf alle materialen in huis, alleen mis ik de expertise om alles werkend te krijgen. Uiteraard ben ik bereid om te betalen voor bewezen diensten. Dit wil ik in overleg doen. Ik woon in Enschede en daarom zou het het makkelijkst zijn als iemand uit die omgeving te hebben. ik ben te mailen op

[ Voor 2% gewijzigd door elevator op 10-05-2006 10:20 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit is echt niet de bedoeling op GoT - er zijn ongetwijfeld bedrjven die je hiermee kunnen helpen :)

Dit topic is gesloten.