Sinds gisteren heb ik een ontzettend raar probleem met MSN Messenger. De ene keer als ik in sign sta ik voor anderen offline en de andere keer online. Aan mijn kant lijkt alles in orde, ik kan gewoon berichtjes sturen en ontvangen en sta natuurlijk gewoon op online. Mensen op mijn lijst kunnen mij alleen berichtjes sturen wanneer ik ook echt online ben (ook al sta ik voor hun dus op offline).
Notes:
-Ik heb het op verschillende computers geprobeerd, helpt niets.
-Ik heb het met verschillende msn accounts geprobeerd, precies dezelfde problemen.
-Ik heb verschillende versies van MSN Messenger, Trillian en GAIM geprobeerd, alleen GAIM lijkt altijd online weer te geven.
-Er valt geen pijl op te trekken wanneer de status op offline of online komt te staan.
-MSN en alle andere netwerkzaken draaien al maanden 100% stabiel in dit netwerk en er is niets veranderd (hardware en software).
Bedankt!
Notes:
-Ik heb het op verschillende computers geprobeerd, helpt niets.
-Ik heb het met verschillende msn accounts geprobeerd, precies dezelfde problemen.
-Ik heb verschillende versies van MSN Messenger, Trillian en GAIM geprobeerd, alleen GAIM lijkt altijd online weer te geven.
-Er valt geen pijl op te trekken wanneer de status op offline of online komt te staan.
-MSN en alle andere netwerkzaken draaien al maanden 100% stabiel in dit netwerk en er is niets veranderd (hardware en software).
Bedankt!