Het punt is als volgt.
Ik heb hier een MCE desktop staan compleet met tv kaart en dergelijke en ik heb een Dell ( inspiron 8600 ) laptop liggen.
Wat wil ik graag.
Ik zal graag via mijn laptop het mce besturings systeem kunnen bedienen, dus ook tv kunnen kijken en dergelijke op de laptop via de desktop.
Als ik het via exten bureablad doe dan krijg ik de melding dat het niet mogelijk is om de boel via remote desktop te bedienen. Terwijl ik dit toch erg graag wil kunnen.
Ik heb het gevoel dat het eigenlijk helemaal niet mogelijk is maar was toch benieuwd wat de mede gotter hier op te vermelden heeft.
Alles kort samen gevat :
Ik wil graag MCE volledig via remote kunnen bedienen op de laptop via netwerk of internet.
Overige informatie :
Desktop :
Athlon XP 3000+
A7V880
Soundblaster 5.1
9600PRO 256mb A.Edition
2x 160gb hd ( wd & hitachi )
2x 512mb DDR pc3200
Besturings systeem : Windows Xp Mce SP2
Laptop :
Intel Pentium M 1.5ghz ( centrino )
512mb DDR
60gb
Fx5200 64mb non shared
Besturings syteem : Windows Xp Home SP2
Ik heb hier een MCE desktop staan compleet met tv kaart en dergelijke en ik heb een Dell ( inspiron 8600 ) laptop liggen.
Wat wil ik graag.
Ik zal graag via mijn laptop het mce besturings systeem kunnen bedienen, dus ook tv kunnen kijken en dergelijke op de laptop via de desktop.
Als ik het via exten bureablad doe dan krijg ik de melding dat het niet mogelijk is om de boel via remote desktop te bedienen. Terwijl ik dit toch erg graag wil kunnen.
Ik heb het gevoel dat het eigenlijk helemaal niet mogelijk is maar was toch benieuwd wat de mede gotter hier op te vermelden heeft.
Alles kort samen gevat :
Ik wil graag MCE volledig via remote kunnen bedienen op de laptop via netwerk of internet.
Overige informatie :
Desktop :
Athlon XP 3000+
A7V880
Soundblaster 5.1
9600PRO 256mb A.Edition
2x 160gb hd ( wd & hitachi )
2x 512mb DDR pc3200
Besturings systeem : Windows Xp Mce SP2
Laptop :
Intel Pentium M 1.5ghz ( centrino )
512mb DDR