Ik ben nu aan het afstuderen binnen een grote Nederlandse international en ben er aan het solliciteren naar een functie voor na mijn afstuderen. Deze functie is geënt op SAP BW, en ik zal hier dan ook cursussen voor mogen volgen.
Nu heb ik sinds een paar jaar een eigen internet bedrijfje dat op kleine schaal webdiensten aanbiedt aan MKB en wat particulieren. Nu zei mij huidige baas dat het bedrijf hier misschien moeilijk over ging doen vanwege belangenverstrengeling etc. Hij wist niet zeker hoe recht de lijn getrokken werd, maargoed, kon zo maar zijn dat het niet mocht...
Heeft iemand hier ervaringen mee? Op zich zie ik de belangenverstrengeling namelijk niet echt... Daarmee wil ik mijn bedrijfje echt niet wegdoen...
Iemand een misschien een constructie waardoor het wel zou kunnen mochten ze het 'verbieden'? Mijn baas zei ook dat ik er zelf over na moest denken of ik het aan zou geven dat ik een eigen bedrijf had, maar wat is het risico als ik het niet doe? Kan ik hierdoor in grote problemen komen? Mijn baas kon me hier in ieder geval geen advies in geven zei ie, en gelijk heeft ie natuurlijk
Nu heb ik sinds een paar jaar een eigen internet bedrijfje dat op kleine schaal webdiensten aanbiedt aan MKB en wat particulieren. Nu zei mij huidige baas dat het bedrijf hier misschien moeilijk over ging doen vanwege belangenverstrengeling etc. Hij wist niet zeker hoe recht de lijn getrokken werd, maargoed, kon zo maar zijn dat het niet mocht...
Heeft iemand hier ervaringen mee? Op zich zie ik de belangenverstrengeling namelijk niet echt... Daarmee wil ik mijn bedrijfje echt niet wegdoen...