Tweakdsl mirgratie naar Surfnet

Pagina: 1
Acties:

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-02 13:46

tomic

Smexylittlebabe!

Topicstarter
Om hier dan aan een laaste strohalm vast te klampen: morgen gaat onze internet verbinding geleverd door tweakdsl over het BBnet netwerk plat!

Wat niet klopt is dat zij de migratie als een opzegging hebben verwerkt, dus dit ook zo doorgegeven aan BBnet. Mn nieuwe provider surfnet, die ook op het bbnet netwerk zitten kunnen dus niet een mirgratie aanvragen.

Nu heeft tweakdsl mij te kennen gegeven dat zij nadat ik gebeld heb ze de opzegging als een mirgatie hebben opgezegt.

Toch kan surfnet er niets mee, aangezien BBnet een mirgratie weigert omdat het om een opzegging gaat volgens hun. (dat had tweak in de eerste instantie aangegeven). Het is dus de bedoeling dat er gemigreerd wordt...

Kán ik nog iets doen? Heeft iemand connecties bij bbnet? :) alvast bedankt voor de hulp.

Toch maar een weblog?

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Nee. Als KPN al aangestuurd is zou je dat kunnen cancellen, maar dat kost je 300 euro exclusief BTW. Dat zal je er niet voor over hebben, gok ik zo.

I don't like facts. They have a liberal bias.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:20
Jij had nog niet moeten opzeggen, of moeten opzeggen per $datum. (Waarbij $datum een bevestigde datum is waarop je overgeschakeld bent op het nieuwe netwerk).

Dit had je nieuwe ISP je moeten vertellen eigenlijk. Je oude ISP kan namelijk niet 'opzeggen voor een migratie', aangezien die vaak niet weet / niet op tijd weet wanneer de migratie plaatsvind.

Als je lijn gesloopt wordt voor je migratie gaat het fout inderdaad. Weinig meer aan te doen....

[edit]
Het is overigens BBned ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Xandrios op 09-05-2006 17:38 ]

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-02 15:10

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

over een paar jaar ben je weer aangesloten en kan je weer internetten. niks om bang voor te zijn. het komt allemaal goed

You are NIJL-ed!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Sowieso als het voor morgen gepland staat dat KPN de kabels los gaat maken is het al te laat om iets te annuleren. Beter inplannen volgende keer in de juiste volgorde.

Wat moet een ISP met een melding dat je gaat overstappen immers :? Ze kunnen je niet opzeggen want je zegt te gaan migreren wat je nog niet in gang gezet hebt (niet ingepland nog de migratie). Dus ze moeten je opzegging bewaren en dagelijks controleren of je wel echt over gaat stappen :?

Opzeggen is opzeggen, daarom pas opzeggen als de migratie is ingepland. Dan kan je oude ISP ook de lijn niet meer slopen omdat de migratie al ingepland is op de lijn.

[ Voor 16% gewijzigd door bjck op 09-05-2006 18:39 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.