Toon posts:

[ps2 to pc] Super Joy Box 3 Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan mijn jarenoude ps2 naar usb converter te vervangen voor een Super Joy Box 3 Pro.
Nu ben ik benieuwd of dual-shock dan ook daadwerkelijk gaat werken. Op mijn oude controller had ik het niet, en op de site van futuremax staat wel dat de Super Joy Box 3 Pro het moet kunnen.

Het lijkt me logisch dat het spel het zoiezo moet ondersteunen, zoals forece feedback e.d.
Maar ziet een spel als b.v. TOCA race driver 3 het dan wel als een controller die zoiets kan?!
Ik vrees namelijk dat ik nog niets heb aan dualshock als niet een spel er mee kan werken.

Heeft iemand ervaring met de Super Joy Box 3 Pro, en kan diegene mij vertellen of dualshock werkt met windows games? _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Is er echt niemand die het me kan vertellen?

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik weet niet of dit zou werken (geen ervaring mee) maar anders heeft Logitech een gamepad op de markt die exact hetzelfde uiterlijk heeft als de PS2 dualschock joypad, hier zijn 2 versies van eentje met force feedback en eentje zonder. Rond de 25 euro.

http://tweakers.net/pricewatch/94495

[ Voor 15% gewijzigd door HTeK op 11-05-2006 11:06 ]

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:31
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:00:
Ik ben van plan mijn jarenoude ps2 naar usb converter te vervangen voor een Super Joy Box 3 Pro.
Nu ben ik benieuwd of dual-shock dan ook daadwerkelijk gaat werken. Op mijn oude controller had ik het niet, en op de site van futuremax staat wel dat de Super Joy Box 3 Pro het moet kunnen.

Het lijkt me logisch dat het spel het zoiezo moet ondersteunen, zoals forece feedback e.d.
Maar ziet een spel als b.v. TOCA race driver 3 het dan wel als een controller die zoiets kan?!
Ik vrees namelijk dat ik nog niets heb aan dualshock als niet een spel er mee kan werken.

Heeft iemand ervaring met de Super Joy Box 3 Pro, en kan diegene mij vertellen of dualshock werkt met windows games? _/-\o_
Ik zou zeggen stuur eens een mail aan futuremax......denk dat zij wel een antwoord hebben. Ik denk dat het wel gaat werken omdat de joy box het gewoon presenteerd als directx force feedback.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions