"de div verdwijnt enkel bij een onmouseout op de div van de foto’s EN als er geen onmouseover optreedt of het submenu."
dit krijg ik als antwoord van men docent toen ik vroeg hoe ik volgend probleem kon oplossen:
gegroet,
Ik ben bezig met de navigatie van men project en bij sommige delen komt er een extra keuze menu tevoorschijn, een beetje als een drop-down menu (zie: prtsc01.jpg). Nu is het probleem echter dat wanneer ik van div (in dit geval foto) ga met men muis, dat het extra menu terug verdwijnt (wat normaal is natuurlijk). Ik heb al geprobeerd de div's te nesten met een onmouseover in de eerste div (foto) en een onmouseout op het extra menu maar dit gaf ook niet het gewenste resultaat. Weet u soms wat ik zou moeten doen om dit probleem te kunnen oplossen?
Als ik met de muiscursor over ht woord foto's ga moet het extra menu tevoorschijn komen, maar ik moe dan ook de kans krijgen om met men cursus van het woord foto's naar het extra menu te gaan zodat ik op de gewenste link kan klikken. Als ik dan bv over leiding ga met de muiscursor of met de muiscursor van extra menu ga, moet het extra menu weer weggaan.
dit is de lay-out met het submenu:
momenteel heb ik deze code:
html:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <div id="fotos" onmouseover="Navigatie('ro_foto')" onmouseout="Navigatie('ro_foto')">
<a href="fotos.html">
[img]"afbeeldingen/fotos.jpg"[/img]
</a>
</div>
<div id='ro_foto' >
<a href='kamp2006.html'>kamp 2006</a>
<br>
<a href='weekend2006.html'>weekend 2006</a>
</div> |
js:
JavaScript:
1