XFree86 - Firefox - scrollbar width

Pagina: 1
Acties:

• TheMrH
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-01 10:12
Zoals mijn titel al enigszins verraad heb ik een vraag mbt firefox onder XFree86:

We hebben op een klein embedded PCtje met een ELO touchscreen eraan Xfree86 draaien met twm_kiosk als window manager en firefox met kiosk aanpassingen (http://kiosk.mozdev.org/) als client interface voor een eigen ontwikkelde applicatie.
De webinterface gebruikt grote knoppen voor het touch gemak, maar de scrollbars krijg ik niet breder waardoor de gebruiker ontzettend moet pielen bij dropdowns die een scrollbar hebben.

Ik heb al het een en ander gezocht en kwam uit op een .Xdefaults bestand in de home directory. Helaas bood dit geen soelaas :'(

Heeft iemand enig idee hoe ik dit werken zou kunnen krijgen?

The box said 'requires Windows 95 or better', so I installed Linux...

• laurencevde
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10-2025
een GTK-theme met grote scrollbar zien te vinden?

Have a taste of freedom. It is sometimes a bitter pill. To me though, this is the sweetness of the GPL

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:17

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

de breedte van een scrollbar in FireFox wordt geregeld vanuit de thema of .chrome bestanden. Om de site van mozilla staat ergens een handleiding hoe je zelf een theme moet maken, daarin moet je vast kunnen vinden welke functie de scrollbar grootte aanpast.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

http://forums.mozillazine...f3f024ea854ad6049d5a74089

Misschien nuttig...
niet alleen de eerste post lezen maar ook wat reply's mee pakken. Dan kom je er wel uit.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-02 22:56
Maar er bestaan vast ook al wel GTK of Firefox themes met grote knoppen/balken etc?