Waarom 0 punten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinstein
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-07-2021
Ik vroeg me af waarom ik op deze post http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1629199 0 punten krijg, na mij plaatsen een aantal mensen ook een opmerking over DRM, en die krijgen inzichtvol.

Het kan natuurlijk ook aan mij liggen, maar als je reacties zo nu en dan op 0 worden gezet, dan gaat de zin van het posten voor mij ook een beetje weg.

PC based oscilloscope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Lees de opmerking van de persoon eronder: Je reactie suggereerd dat je het bericht niet goed gelezen hebt. De standaard gaat over de metadata van bestanden, wat niet zo veel met DRM te maken heeft, lijkt me :) . In die zin suggereerd het dat het enigzins offtopic is.

Aan de andere kant zou je kunnen zeggen dat jouw post een al dan niet vaak gemaakte fout representeerd, en dat dat dankzij die reactie gecorrigeerd kan worden. Op deze wijze bekeken is de reactie wel degelijk ontopic, alhoewel niet echt inzichtvol. Ik heb hem er dus een puntje bij gegeven :) .

Overigens staat de rest van de draad enigzins scheef, en horen alle reacties over DRM na de jouwe in mijn ogen wel degelijk op 0, vanuit het dubbelpost perspectief. Behalve als er in de reactie expliciet gesteld wordt dat dat iets voor de toekomst, een volgende standaard, zou kunnen zijn.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinstein
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-07-2021
ok, iig bedankt, ik vond het nl. vreemd dat na mij er nog meer opmerkingen kwamen over DRM en dat die wel +3 (tijdelijk +4) inzichtvol kregen.

PC based oscilloscope