[Word 2002] Normal.dot raakt vaak corrupt

Pagina: 1
Acties:

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-07 11:15
Ik zit in een omgeving met + 500 users allemaal gebruiken ze Office 2002 op een Windows XP pro machine.

Nu gebeurt het vaak dat bij normaal een brief in tikken dat de normal.dot corrupt raakt. De machines waar op gewerkt word zijn
IBM ThinkCenter,
P4 3.2 Ghz HT
1024 MB ram
ATI readon 1280 MB video kaartje.

In het office pakket zit een plug in genaamd DMS (document management systeem) van de fabrikant WorkShare.

Wanneer men normaal aan het werk is in word, loopt de deze in eerste instantie vaak vast. Volgens mij kan Office XP niet erg goed omgaan met HT. Daarnaast worden er geen macro's en andere extra's gebruikt binnen Word. men gebruikt hier roaming profiles. maar de normal.dot staat netjes op de locale machine.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Maak de normal.dot eens read-only. Ik vermoed dat iemand veranderingen aanbrengt in normal.dot, niet goed uitlogt, iemand anders logt in, probeert normal.dot te openen, misschien te wijzigen. Beschadigd.

• To_Tall
Lijkt mij onwaarschijnlijk. de normal.dot's staan netjes in documents and settings.
Daarnaast word er normaal uitgelogd en opnieuw ingelogd. geen problemen mee verder.

Nu staat mij iets bij dat Hyper Threading niet echt goed word ondersteund word door office XP (2002) iemand hiermee bekend?

• To_Tall
weet hier niemand of office XP hyperthreading compatible is?

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-07 23:31
Hyperthreading lijkt me hier enigszins vergezocht, ga eens met Gomez12's tip mee, en maak het bestand read-only..

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-07 17:11
Hyperthreading is niet zo vergezocht als je denkt.
Ik heb zelf met Office 2003, specifieker Outlook, dat deze NIET afsluit (het proces) op een HT machine als je HT in de BIOS uitzet.
Uitzetten van HT moest in dit geval vanwege een oude versie van Interbase die niet met HT kan omgaan.
Ik heb dit met andere apps niet gemerkt, die sluiten goed af.
Pagina: 1