Je kent ze vast wel, de DVD's in de vorm van Oranje shirts die je krijgt bij de Telegraaf. Ik heb er nu al twee en ik vond het tijd om eens eentje te proberen in m'n mooie zwarte Lite-on DVDRW LDW-851S. Dit is een interne DVD brander (niet slot-loading).
Hij maakte een beetje een raar geluid en hij wilde de shape shirt DVD niet lezen, dus ik heb em maar eruit gehaald. Vervolgens heb ik een normale DVD weer erin gedaan, die er al in zat. Ook deze DVD pakte hij niet. Hmz
Opnieuw opstarten, andere DVD geprobeerd, weer nix. Uiteindelijk pakte hij eerst een cd, waarna hij ook weer gewoon dvd's pakte. Ik weet niet hoe het met branden zit, maar daar kom ik wel achter zodra ik een DVD of een CD moet branden.
Zijn hier mensen die ook problemen hebben met deze DVD'tjes? Of ligt het echt aan mijn brander?
Hij maakte een beetje een raar geluid en hij wilde de shape shirt DVD niet lezen, dus ik heb em maar eruit gehaald. Vervolgens heb ik een normale DVD weer erin gedaan, die er al in zat. Ook deze DVD pakte hij niet. Hmz
Zijn hier mensen die ook problemen hebben met deze DVD'tjes? Of ligt het echt aan mijn brander?
NOSIG