Wat wordt er gedaan met belachelijke/nutteloze moderaties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ben me op het moment aan het irriteren aan de ps3 voor 499/599 thread. Blijkbaar wordt deze overspoeld door fanboys die het aanbrengen van goede punten van het apparaat om de prijs te rechtvaardigen, of zaken als dat eerdere consoles ook gewoon zo duur waren, als "overbodig" clasificeren.

Nu vraag ik me af, wordt er iets gedaan aan mensen die alleen voor de lol posts omlaag gooien met hun moderatie? Ik bedoel, een nuttige of interessante post "overbodig" betitelen vind ik nogal cru. En nee, het is niet alleen mijn post of mijn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Jup, daar wordt wat mee gedaan :) . Die worden erop aangesproken en bij herhaling worden moderatierechten ingetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Harm schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:54:
Jup, daar wordt wat mee gedaan :) . Die worden erop aangesproken en bij herhaling worden moderatierechten ingetrokken.
Ok, dat wou ik weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De PowerMods (de mensen die zich bezighouden met de moderaties) hebben tools tot hun beschikking waarmee ze kunnen kijken wie welke moderaties heeft uitgedeeld, in welke artikelen wie wat gemodereerd heeft en dergelijke. Ze kunnen dus kijken of er tweakers zijn die het moderatiesysteem misbruiken en hebben de bevoegdheid om daar ook actie tegen te ondernemen. In het ergste geval kunnen ze de moderatierechten afnemen zodat iemand niet meer kan modereren op de frontpage.

Daarbij gaat het dan wel om tweakers die structureel doen 'mismodden'. Iemand die een per ongeluk een foute moderatie uitdeelt, wordt niet bestraft. Dat kan iedereen overkomen namelijk. Maar zodra iemand een hele draad gaat modereren met bijvoorbeeld '-1 overbodig' of '+1 inzichtvol', kan rekenen dat hij/zij daarop gewezen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Meer een onderwerp voor /TMF :)

Zie ook: TMF FAQ

[ Voor 54% gewijzigd door Longbeard op 09-05-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

botoo

💀 too old to die young

Dat topic loopt wel heel erg hard en 'enige' hulp van de objectievere modders is zeer welkom :)

Sony vraagt 499 en 599 euro voor PlayStation 3

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-09 18:14
Ik mod zelf veel naar beneden hoor, vooral omdat het niveau volgens mij dikwijls enorm laag ligt. Ik durf gemakkelijk zeggen dat van de 100 moderaties die ik uitdeel er zeker 80 negatief zijn. Maar natuurlijk komt er soms ook nuttige commentaar en die geven we natuurlijk een +++ Ik mod ook bijna nooit omdat iemand een mening heeft maar ik mod op de inhoud.

Ook dingen als 640k ough to be enough krijgen van mij automatisch een negatieve moderatie omdat ik die dingen ondertussen al wel ongeveer 5476 keer heb gelezen. Wat momenteel ook heel populair is om bij mij naar beneden te modden zijn die links naar de benckmarks van de Conroe, elk topic dat over CPU's gaan zijn er wel weer enkele 'mensen' die die link moeten kunnen aanhalen voor de 145ste keer, dat irriteert mij mateloos. Ander voorbeeld ook de VHS en betamax discussie :r
Pagina: 1