[Fout] Sony vraagt 499 en 599 euro voor PlayStation 3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 08:26
Over: nieuws: Sony vraagt 499 en 599 euro voor PlayStation 3.
Ook heeft de PS3 de mogelijkheid tot het aansluiten van een '3D-controller', die zijn positie in de ruimte kan bepalen. Hiermee wordt het mogelijk spellen te besturen door de controller door de lucht te bewegen.
Alhoewel Sony dit graag wil doen laten geloven, heeft de PS3 juist geen 3D controller. Er zit gewoon een soort tilt sensor / accelerometer in. De controller kan geen diepte meten, dus daarom is 3D niet van toepassing en kan juist de plaats (of relatieve plaats) in de ruimt niet bepaald worden. Het is eerder een soort van 2D.
In de Wii zit de 3D-controller al van het begin af aan ingebouwd, dus zal deze machine op dit gebied wellicht beter presteren dan de PS3.
Hiermee stellen jullie de functionaliteit helemaal gelijk. Maar zoals gezegd, de functionaliteit is echt anders. Daarnaast hebben jullie natuurlijk een goed punt; Nintendo heeft dit waarschijnlijk al in een eerder stadium geimplementeerd.

Edit: op IGN wordt het iets uitgebreider uitgelegd: http://revolution.ign.com/articles/705/705870p1.html.

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 09-05-2006 11:05 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik wilde het net gaan posten!

Ben het dus ook helemaal eens met Hoedje. Is een nogal slordig foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een en ander aangepast, dus dat zal nu wel goed moeten zijn omschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 19-09 08:26
Robin schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:31:
Ik heb een en ander aangepast, dus dat zal nu wel goed moeten zijn omschreven.
Dat ziet er goed uit :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Laatst online: 24-05 15:42
Dit kan ook wel in dit topic dan denk ik:

Op de frontpage (http://tweakers.net/) staat nu het betreffende artikel bovenaan, en daarnaast staat een plaatje van een prototype controller van de PS3. Vannacht is echter het uiteindelijke model van de controller bekend gemaakt en deze ziet er precies ongeveer hetzelfde uit als een PS2-controller, dus niet zoals het plaatje...
Deze dus:
http://www.engadget.com/m.../ps3-controller-final.jpg

Dus dat plaatje klopt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wel even dat plaatje pakken want precies hetzelfde als de ps2 controller is hij absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 20:24

Inge Janse

post-l33t

Inderdaad, aangepast, en helemaal zelf een zwarte achtergrond erachter gephotoshopt! (en dat voor een redacteur - red).

ingejanse.nl: dingen die ik doe

Pagina: 1