Toon posts:

TV-Out Composite op 7 inch TFT scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik weet niet of dit al eerder gevraagd is, maar ik kon het niet snel vinden in de search functie.
Momenteel heb ik een 7 inch TFT scherm in mijn auto zitten met alleen een Composite/S-Video aansluiting (geen VGA). Ik zou graag een car-pc willen installeren, maar nu is mijn vraag, hoe is het beeld (Windows e.d) op mijn schermpje? Ik heb begrepen dat composite en s-video niet zo geweldig zijn en de resolutie dus minder wordt. Kan ik uberhaupt nog wel alles lezen dan? (Start menu, pictogrammen etc) met een resolutie van 800x600?

Iemand ervaring hiermee?

Verwijderd

Het is bijna niet te doen.
Want ik heb hetzelfde. Het lezen van dingen is echt lastig.

DVD afspelen = wel redelijk te doen. Maar verder voor navigatie/etc is het niet te doen.

Dus ik ga een liliput scherm aanschaffen met VGA aansluiting.

Verwijderd

Topicstarter
Dat dacht ik al.

Ik had eerst een Xbox aangesloten en dit werkte uiteraard wel goed.
Mijn scherm zit in mijn dashboard met montage kit, en het eruit halen wordt nog een hele klus :(

Jammer...

Verwijderd

Nou suc6 iig.

Want ik weet hoe het is met mijn PS2 ziet het ook goed uit maar PC eraan is minder.

Verwijderd

Topicstarter
Minder? Als in het gaat nog wel, of dat het gewoon echt niet meer leesbaar is?
Ook resolutie instellen heeft geen effect (640x480) ofzo?

Verwijderd

Nou door composite is het niet te doen. S-video is iets beter maar of het leesbaar is op 800*600 is maar de vraag. Kijk maar als je tv out gebruikt op je tv is zo goed als hetzelfde.

Maar op de navigatie wat ik gebruikt. Destinator zijn de adressen niet goed te lezen die je moet invoeren.

Met VGA aansluiting heb je deze probleem niet. En tevens heeft de liliput touch screen waar ook over na te denken valt. ;)

Dus geen gezeur meer over een muis en toetsenbord.
Pagina: 1