For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Naspeuren op internet leverde op dat meerdere gebruikers er last van hebben sinds december 2005. Ook andere functies (bv. het legen van de trashcan) zijn betroffen. Vreemd genoeg wordt er wel aangegeven dat gebruik van Firefox en/of Opera het probleem oplossen.
Ik zal vanavond Firefox eens downloaden en kijken op het daar mee werkt.
edit:
Ik gebruik geen bèta, gewoon IE6 SP1. Bij IE alle opties op default zetten leverde ook niets op. (Dit was overigens de "oplossing" die mensen van MS Hotmail support kregen).
[ Voor 18% gewijzigd door EXX op 09-05-2006 10:46 ]
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Overigens geeft Firefox hetzelfde resultaat als Opera.
[ Voor 27% gewijzigd door EXX op 09-05-2006 18:43 ]
Ik denk dat hij de nieuwe hotmail beta bedoelde en niet de IE Beta.EXX schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 10:45:
Ik gebruik geen bèta, gewoon IE6 SP1. Bij IE alle opties op default zetten leverde ook niets op. (Dit was overigens de "oplossing" die mensen van MS Hotmail support kregen).
contactpersonen verwijderen als je naar je hotmail gaat en dan tabblad contactpersonen aanklikt.
normaal kon je daar je contactpersonen verwijderen maar dat paktie dus niet meer.
weet ook niet waar het aan ligt, dus ik wacht ook op antwoord.
Ah zo. Het antwoord blijft hetzelfde, geen bèta maar de "normale" hotmail.Repec schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:50:
[...]
Ik denk dat hij de nieuwe hotmail beta bedoelde en niet de IE Beta.
[ Voor 3% gewijzigd door EXX op 10-05-2006 09:40 ]