Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds 3 weken een nieuwe telefoon, en sinds een paar dagen ben ik erachter gekomen dat van sommige providers, Telfort, debitel, vodafone de smsjes niet aankomen, Ik heb zelf een kpn abbonement en heb kpn al opgebeld en ze zeggen dat het niet aan hun netwerk ligt maar aan mijn telefoon.

Ik heb dus een nokia N 70
met een HI 25 abbonement.

De smsjes van Debitel kwamen eerst wel aan.

Smsjes van Orange, Kpn, T-mobile komen wel aan ik heb ook de gehele tijd vol bereik.

Heeft iemand een oplossing of een idee waa rhet probleem kan liggen?

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Stop je simkaart in een andere telefoon en kijk of je dan wel alles kan ontvangen. Als dat zo is ligt het idd aan je telefoon zoals KPN beweert.

Verwijderd

Ik heb op dit moment hetzelfde probleem.

Ik heb een oude Orange SPV die de laatste tijd regelmatig uitvalt, terwijl die aangeeft dat de accu nog half zit. Na telefoontje naar de helpdesk blijkt dat daardoor mogelijk een aantal instellingen veranderd worden, ik weet dat dit de goede instellingen moeten zijn

antwoord via zelfde centrale = nee
central nr: +31628500561 (orange)
geldigheid: max
type bericht: text/sms

Het probleem is echter dat ik deze na veel zoeken in de handleiding en i-net nergens kan vinden.
In het verleden heb ik ook altijd kunnen SMS-en met de SPV.

Het ligt zeker aan de telefoon, want in een andere mobiel kan ik wel SMS ontvangen.

Kent iemand dit probleem en weet hoe ik bovenstaande instellingen kan veranderen?