Toon posts:

[XP] communicatie progje voor 2 computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een progje waar ik makkelijk mijn bestanden naar een andere computr kan sturen in het zekfde netwerk. Het zijn allebei xp computer.

Ik weet niet of dit het goede topic is maar probeer het maar

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:35

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je zelf al wat onderzocht?
Ik zou gewoon voor MSN messenger gaan, of deel een paar mappen in het netwerk.

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 09-05-2006 09:54 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
dat duurt zo langzaam en aangezien dat het vaak grote bestanden zijn, ik heb nog niet echt gekeken want ik weet niet wat voor soort progje ik moet zoeken

Verwijderd

DC++?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:05

Notna

Where are you?®

Je kan toch gewoon die bestanden in een gedeelde map zetten, in mijn Netwerk Locaties browsen en dan kopieren naar de eigen schijf :?

Of denk ik nu te simpel ?

Xbox Live ID:Notna8310

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:35

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Notna schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 10:02:
Je kan toch gewoon die bestanden in een gedeelde map zetten, in mijn Netwerk Locaties browsen en dan kopieren naar de eigen schijf :?

Of denk ik nu te simpel ?
Nee, dat opperde ik ook al :Y)
Ik denk tevens ook dat dit het gemakkelijkst is. Je hoeft er namelijk geen speciale software voor aan te schaffen. Houd er echter wel mee dat van Home -> Professional niet gaat.

Wauw, een sig!

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
Duurt zo langzaam?? |:( Als je met MSN bestanden gaat versturen binnen het zelfde netwerk (LAN) gaat het best snel.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:22

Zerora

Ik Henk 'm!

GoT is niet echt een "dump-je-vraag-en-wacht-op-zinvol-antwoord"-forum als dat denkt.

Er zijn geneog mogelijkheden om jouw wens realiseren. Als je maar goed zoekt op Google.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
Zerora schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 10:04:
GoT is niet echt een "dump-je-vraag-en-wacht-op-zinvol-antwoord"-forum als dat denkt.

Er zijn geneog mogelijkheden om jouw wens realiseren. Als je maar goed zoekt op Google.
Sorry maar ik vind deze reactie eem beetje overtrokken.

Maar ff on-topic Maar dat ben ik vergeten te vertellen het helaas wel van home naar pro en andersom

Verwijderd

Wil je niet de standaard shares gebruiken vanuit windows kan je ook nog altijd een lokaal FTP-tje draaien.

(waarom niet gewoon gedeelde mappen gebruiken snap ik dan ook weer niet)

Maar zoek zelf nog is wat verder op FTP, DC++, Hamachi, etc.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:05

Notna

Where are you?®

^^^^^Met stom. Hamachi is een ideaal proggie hiervoor. Deze simuleerd (zelfs via internet) een LAN waarin je dus lokaal kan browsen. Maakt dan niet uit of het pro--> home of andersom is :)

Xbox Live ID:Notna8310

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:05

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik zou zeggen ga eens kijken naar:
[google=ftp] -> FTP (File Transfer Protocol)
[google=scp] -> SCP (Secure Copy)

Voor ftp dien je een ftp server te draaien op de PC die de bestanden gaat delen.

Voor scp moet je de OpenSSH voor Windows installeren en dan kan je met WinSCP [google=winscp] verbinden aan die PC. Als je de versleuteling dan uitzet, en encryptie aan kan e nog aardige snelheden behalen ook.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 10:08:
[...]

Sorry maar ik vind deze reactie eem beetje overtrokken.

Maar ff on-topic Maar dat ben ik vergeten te vertellen het helaas wel van home naar pro en andersom
Hooguit bot, maar niet overtrokken. Een topicstart van 3 regels die barst van de taalfouten en geen enkele eigen inzet blijkt, is nou niet echt wat we zoeken in een topicstart ;)

Disclaimer: * Equator is geen taalpurist en maakt geregeld zelf fouten :+

[ Voor 42% gewijzigd door Equator op 09-05-2006 15:10 ]

Pagina: 1