Toon posts:

Rare weergave Word 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Morguh allen,

Ik kom bij een klant van ons de laatste tijd een zeer raar probleem tegen. DIt komt voor op een willekeurig tijdstip, en met willekeurige bestanden. Ook gebeurd het niet op 1 werkstation, maar op meerdere.

Voorbeeld:
Een gebruiker opent een Word bestand vanaf een netwerkshare. En ziet het woord "betreft" geheel op 1 cursor plaats staan. Ook als dit word uitgeprint zie je op 1 cursor plaats meerdere letters.

Het zijn willekeurige woorden waar het mee gebeurd, en ook met willekeurige bestanden.
Het log bestand genereerd geen error, en het opnieuw opstarten van Word en het bestand verhelpt het probleem over het algemeen wel.

Ik vroeg me af of iemand dit eerder heeft meegemaakt, en of er een oplossing voor is.

Vast bedankt

"edit"
Extra info.. Alle woorden in het bestand worden op elkaar gedrukt (op het scherm en printer)
Als we dit bestand op een andere werkstation openen is er niks aan de hand.
Het opnieuw opstarten van de werkstation in kwestie verhelpt het probleem.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 10:03 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ook als je een ander lettertypte gebruikt? Zo niet: font corrupt, vervang het vanaf CD.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reactie.

Als dat het geval zou zijn, zou het betekenen dat het font op meerde werkstations corrupt zou zijn.
Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Ik ga het even controleren.

nogmaals bedankt.

Verwijderd

Corrupt profiel, kijk daar eens naar, zeker als de gebruiker een roaming profile heeft, kan het idd zijn dat op meerdere werkstations hetzelfde probleem zich voordoet.

• Peppi78
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-08-2025
Ik weet wel dat er problemen zijn als je een style gebruikt, waarbij er een afstand is gedefinieerd als boven of onder marge. Als je vervolgens deze style toewijst aan een plaatje, dan zie je vrij niets van het plaatje.

Kortom, probeer eens de style te wissen en aan te geven dat hij het gewoon als plain text moet weergeven. Klinkt niet waarschijnlijk, maar het is snel geprobeerd....

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties..

Even de eventuele oplossingen weerleggen.

Gebruikers hebben geen roaming profiles ( iedereen heeft een eigen werkplek )
Het probleem ontstaat zonder enige regelmaat, en met verschillende bestanden.
Niet iedereen heeft er last van. Degene die er wel last van hebben gebeurd het sporadisch.
Pagina: 1