Ik wil graag mijn centrale deurvergrendeling aanpassen en op afstand mijn auto op slot en open kunnen doen. Ik heb een VW Vento, vergelijkbaar met het systeem in de Golf 3.
Ik heb bij de Brezan een vergelijkbaar setje gehaald als op onderstaande foto.

Ik heb vervolgens alles aangesloten zoals op de tekening die in de manual wordt beschreven. Ik ben dus de onderste situatie. Het hydraulische systeem. Er zit in de achterbak een pomp die de sloten bedient.
Als ik op de sleutel op het knopje druk knipperen netjes de alarmlichten maar de deuren gaan niet op of van het slot.
Zie hier de manual:

Klik op de link voor een groter voorbeeld:
http://home.quicknet.nl/q...ot/vento/manual-groot.jpg
Als ik overigens de stekker uit het kastje trek gaan de sloten erop, hij stuurt dus iets aan op het moment dat de stekker er een beetje scheef afgehaald wordt. Het heeft overigens niets met een los contact te maken aan de stekker ofzo.
Wie kan mij op weg helpen, iemand die meer weet? of ziet iemand een veel voorkomende fout
NB: het is niet het kastje van de foto, het lijkt er alleen erg op.
Ik heb bij de Brezan een vergelijkbaar setje gehaald als op onderstaande foto.

Ik heb vervolgens alles aangesloten zoals op de tekening die in de manual wordt beschreven. Ik ben dus de onderste situatie. Het hydraulische systeem. Er zit in de achterbak een pomp die de sloten bedient.
Als ik op de sleutel op het knopje druk knipperen netjes de alarmlichten maar de deuren gaan niet op of van het slot.
Zie hier de manual:

Klik op de link voor een groter voorbeeld:
http://home.quicknet.nl/q...ot/vento/manual-groot.jpg
Als ik overigens de stekker uit het kastje trek gaan de sloten erop, hij stuurt dus iets aan op het moment dat de stekker er een beetje scheef afgehaald wordt. Het heeft overigens niets met een los contact te maken aan de stekker ofzo.
Wie kan mij op weg helpen, iemand die meer weet? of ziet iemand een veel voorkomende fout
NB: het is niet het kastje van de foto, het lijkt er alleen erg op.