www.tradealliance.nl
Naar mijn weten zijn alle AMD CPU's SMD-enabled of moet ik zeggen 'niet SMD-disabled'? 
Alleen slot-a CPU kunnen niet alleen maar om de reden dat daar waarschijnlijk geen MP mobo's voor gemaakt worden.
Is wel balen voor mij. Ik heb een Athlon 700 classic @ 933.
Alleen slot-a CPU kunnen niet alleen maar om de reden dat daar waarschijnlijk geen MP mobo's voor gemaakt worden.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Dus ook mijn Duron 600 is SMP comp?
www.tradealliance.nl
Heb jij liggen slapen ofzo????Op donderdag 25 januari 2001 17:20 schreef budi het volgende:
Naar mijn weten zijn alle AMD CPU's SMD-enabled of moet ik zeggen 'niet SMD-disabled'?
[on-topic]
koop een 1GHz da's de beste prijs kwaliteit's Thunderbird.
[/on-topic]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Is wel handig als ie er dan 2 koopt voor een dualOp woensdag 31 januari 2001 12:31 schreef FrankGuthrie het volgende:
[on-topic]
koop een 1GHz da's de beste prijs kwaliteit's Thunderbird.
[/on-topic]
Je kan zelfs Durons en Athlons mixen op 1 bordje!
Bestaat daar ook een site van over de SMP van AMD proc's?
www.tradealliance.nl
Ridge.. als je nou even wacht totdat de moederborden er zijn, dan zullen die sites ook vast wel komen.
Daar vraag je wel wat van me
www.tradealliance.nl
Dit geloof ik eigenlijk nie, maar zou wel leuk zijn:
Als ik het goed begrijp, kan ik dus mijn T-Bird 900 samen met een Duron laten lopen, zolang ze maar Socket A zijn?
Dat is erg interressant
Kan ik trouwens gewoon 133 Mhz mem in dat ding douwen?
Ik heb er echt geen verstand van
Als ik het goed begrijp, kan ik dus mijn T-Bird 900 samen met een Duron laten lopen, zolang ze maar Socket A zijn?
Dat is erg interressant
OUD TOPICOp donderdag 21 maart 2002 17:27 schreef zAo het volgende:
Dit geloof ik eigenlijk nie, maar zou wel leuk zijn:
Dat is erg interressant
volgens mij kan de mpx chipset helemaal geen athlon of duron's aan. alleen XP/MP cpu's
je kan wel twee verschillende snelheden tegelijk hebben maar of dat ook echt een voordeel is weet ik niet, ik denk dat je er wel problemen mee kan krijgen.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
ik heb nu eindelijk een Tiger MP
super mooi board !!
en ik heb al een dual Spitfire (duron) er op gehad en dat werkt goed en nu blij dual XP 1600+
en ik heb al een dual Spitfire (duron) er op gehad en dat werkt goed en nu blij dual XP 1600+
www.tradealliance.nl
[search=athlon duron smp]
etc
etc
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()