Over zetten scherm of mobo van laptop naar laptop?

Pagina: 1
Acties:

• Bintmeister
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-02 18:45

Bintmeister

In boerenkool nederlands graag

Topicstarter
Mijn vader heeft laatst zijn laptop (Acer Aspire 1350) laten vallen (tas ging kapot), met als gevolg dat er een grote scheur in het scherm zit. Voor de rest is de laptop nog prima, behalve dus het scherm. Er staan regelmatig defecte laptops, ook van hetzelfde type, te koop op marktplaats. Is het mogelijk het kapotte scherm te vervangen door een gaaf exemplaar van een andere laptop, of dit moederbord plaatsen in een andere laptop met een kapot moederbord?

Alvast bedankt voor de info.

• Farmerwood
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Als je zeker weet dat het alleen het scherm is en je vindt er 1 met goed scherm voor een schappelijke prijs dan is het zeker het proberen waard.

• Bintmeister
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-02 18:45

Bintmeister

In boerenkool nederlands graag

Topicstarter
Harde schijf is weer aan de praat gekregen en ik heb de laptop voor de rest getest, zonder problemen.

Dus het overprikken van enkel het scherm is goed te doen?

Verwijderd

Bintmeister schreef op maandag 08 mei 2006 @ 20:32:
Harde schijf is weer aan de praat gekregen en ik heb de laptop voor de rest getest, zonder problemen.

Dus het overprikken van enkel het scherm is goed te doen?
Ja dat is zeker goed te doen in de meeste gevallen. heb het zelf namelijk meerdere keren gedaan ;) let er wel op dat je een scherm van een laptop uit dezelfde serie neemt, ivm met aansluiting en bevestigings punten.

en anders ff het kapotte scherm eruit halen en kijken wat achterop staat (merk, type) en dan ff door google halen etc :)