Banners kwijt?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-02 23:31

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Hey, ik heb opeens geen banners meer, en geen abo. Ik weet niet waarom, maar vind het wel lekker :)
Kan iemand ff verduidelijken?

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op de frontpage of op het forum?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Zie Advertentie exploitatie T.net niet meer bij Webads. :), en dan met name deze reactie.

[ Voor 40% gewijzigd door AtleX op 08-05-2006 19:54 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

Op het forum zijn de banners uitgeschakeld. Zie ook crisp in "ErrorSafe: GoT banner die troep wil inst..." :)

Signature

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Op de frontpage zijn er als ik * crisp goed begrijp ook geen banners te zien tot VNU dat heeft overgenomen :) .

DM!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lijkt me stug dat de bannering op de frontpage wordt uitgezet, want daar zijn de banners juist het effectiefst. * crisp geeft alleen aan dat de bannersoftware van de frontpage ook wordt overgenomen door de software van VNU, maar tot die tijd draaien er nog een aantal banners gewoon (de huisbanners alsmede nog een advertentie van Microsoft). De omzetting naar de software van VNU geberut zonder dat wij daar iets van merken. * Robin heeft het dan voglens mij over de banners van het forum, maar daar aangezien het hier in Frontpage Algemeen niet aan de orde is, kan dit topic op slot :P.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.