Tweede laptopbatterij in laptop & cdrom eruit

Pagina: 1
Acties:

• Spanjard
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-01 11:41
Ik ben al een aantal uren op zoek om op internet en forums achter te komen welke type laptops er zijn waar het gebruik van twee batterijen tergelijk mogelijk is waardoor de batterijtijd verdubbelt.

Ik zag dit 2 jaar terug bij een fujitsu siemens laptop in het ziekenhuis waar ik stage liep.

Wie weet hier meer van ik ben op zoek naar een versie met Centrino / (duo) versie die 2 batterijen tergelijk aankan. Iemand een voorstel waar dit te vinden is? en Welke type dat dan is?

misschien is er een alternatief op langere batterijtijd maar dit leek mij het meest logische aangezien de laptops de beloofde 4 uren of 6 uren zoals geroepen werd vaak niet behaald worden.

Domoticz + Fotografie + Gaming

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik weet sowieso van Dell dat deze bijvoorbeeld de Latitude D410 kunnen uitvoeren met 2 batterijen. Wanneer je dan een zwaardere standaard accu neemt en een tweede accu erbij, zit je wel op een uurtje of 8 batterijtijd. Volgens mij heeft IBM ook een hele serie batterijopties te koop in combinatie met een notebook.

Als je wat goedkoper wilt heeft Acer volgens mij ook mogelijkheden wat betreft extra accu's in plaats van de cd/dvd speler :)

• binnenbuiten
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-04-2025
Bij Clevo hebben zij dit

http://www.clevo.com.tw/products/M570A.asp

Ze zijn tekoop bij http://www.promedion.nl

Er zijn verschilde modelle tekrijgen.

Sterkte

• E-Ford
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-02-2022
Bij Asus zijn er ook verschillende laptops waarbij je kunt kiezen voor een CD/DVD drive of een accu.
De Asus M6 serie is daar een voorbeeld van. Deze extra accu's worden er alleen niet standaard bij geleverd!! (dit geldt voor de meeste laptopmerken).

M6Va: P-M 750, 1024MB, 80GB 5400rpm, X700 128MB

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
Ik weet niet hoe het met nieuwe laptops zit, maar bij de Compaq Armada serie (vrijwel alle modellen) kon je 2 of 3 accu's kwijt (flop en CD vervangen)... Compaq is ondertussen overgenomen door HP, dus wie weet hebben ze dat:)

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:53

BHQ

Lenovo modelletjes indeed, er zijn modellen waarbij je bijv. je floppydrive uitwisselt voor een batterij :)

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Yapser schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 13:42:
Lenovo modelletjes indeed, er zijn modellen waarbij je bijv. je floppydrive uitwisselt voor een batterij :)
Even ter aanvulling nog:
Hier vind je een complete lijst met modellen en batterijduur :)
Pagina: 1