ik wil voordat ik ga beginnen met μc wil ik eerst een simulator proberen die een PICF628, een lcd, drukknoppen, en ledjes heeft om te sinuleren. en ook een progplekje
Kijk eens naar Proteus (What is...).
Verder is je topic niet echt om over naar huis te schrijven he?
Verder is je topic niet echt om over naar huis te schrijven he?
[ Voor 94% gewijzigd door RobIII op 08-05-2006 19:06 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Verwijderd
Goh...tolunaygul12 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:05:
ik wil voordat ik ga beginnen met μc wil ik eerst een simulator proberen die een PICF628, een lcd, drukknoppen, en ledjes heeft om te sinuleren. en ook een progplekje
Ik wil ook wel´s wat...
maar misschien dat je kan schrijven wat je problemen zijn met het vinden er van? Of vond je het gewoon leuk om te vertellen?
Niet echt chille OP idd...
PIC simulator IDE
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Om er zeker van te zijn dat je begrijpt wat ik bedoel, zeg ik het maar even zo:
ik wil voordat ik ga posten wil ik eerst een vraag lezen die je duidelijk formuleert, en waarom, en wat je gevonden hebt. en anders zet ik een slotje
ik wil voordat ik ga posten wil ik eerst een vraag lezen die je duidelijk formuleert, en waarom, en wat je gevonden hebt. en anders zet ik een slotje
Dit topic is gesloten.
![]()