Verwijderd
echt wel Metabo, en neem asjeblieft eentje met een zwaarder voltage
(4,8v 7,2v en 12v heb je geloof ik)
(4,8v 7,2v en 12v heb je geloof ik)
Verwijderd
Pfff, zou 'k zo niet weten. Gewoon naar de praxis ofzo gaan en zo'n ding halen... (sorry, zo gaat dat bij mij in elk geval, dan doet 't type er niet zo zeer toe)
- de_rokende_computer
- Registratie: Oktober 2000
- Laatst online: 14-08-2022
de rokende computer kuch kuch
Makita 12v die nieuwe, die zijn goed. Gebruik ik op het wek ook. en zijn heel erg krachtig. echt een aanrader als je geld hebt hoor.
jaja ik ben och laat maar zitten
Verwijderd
In het nieuwste nummer van de consumentengids vind je een test over accuboren en klopboor machines.
Voordat ik netwerkbeheerder geworden ben heb ik 6,5 jaar bij de Gamma gewerkt (en dan wel bij een van de grootste (zeker de mooiste toko))
Ik raad je voor een Accuboor een DeWalt aan, maar als je echt veeeel geld heb, koop dan maar een makita, die zijn echt onverslijtbaar maar praktisch onbetaalbaar. De Dewalt machines heb je ook in heavyduty uitvoering, laden sneller op en de motor is niet kapot te krijgen. Ik heb zelfs wel eens een speciekuip cement met zo'n mixer gemixt, bij mijn gewone 700Watt machine (Bosch) kwam er rook uit, terwijl mijn DeWalt Accuboormachine er helemaal geen problemen mee had. DAT noem ik kwaliteit. (Kids don't try this at home, je moet natuurlijk zelf wel sterk genoeg zijn om zo'n machine dan nog vast te houden!)
Ik raad je voor een Accuboor een DeWalt aan, maar als je echt veeeel geld heb, koop dan maar een makita, die zijn echt onverslijtbaar maar praktisch onbetaalbaar. De Dewalt machines heb je ook in heavyduty uitvoering, laden sneller op en de motor is niet kapot te krijgen. Ik heb zelfs wel eens een speciekuip cement met zo'n mixer gemixt, bij mijn gewone 700Watt machine (Bosch) kwam er rook uit, terwijl mijn DeWalt Accuboormachine er helemaal geen problemen mee had. DAT noem ik kwaliteit. (Kids don't try this at home, je moet natuurlijk zelf wel sterk genoeg zijn om zo'n machine dan nog vast te houden!)
- de_rokende_computer
- Registratie: Oktober 2000
- Laatst online: 14-08-2022
de rokende computer kuch kuch
Let wel op de kleuren....
Groen gereedschap is voor hobby
Blauw is voor profesioneel gebruik
en geel is praxis prut...
Een hogere accu spanning heeft niks te betekenen met kracht... Mijn makita 9,6
is sterker dan een 12v metabo... alleen iets duurder
Groen gereedschap is voor hobby
Blauw is voor profesioneel gebruik
en geel is praxis prut...
Een hogere accu spanning heeft niks te betekenen met kracht... Mijn makita 9,6
jaja ik ben och laat maar zitten
Verwijderd
de rokende computer, waar heb jij last van 
geel is praxis prut ? wat een bullshit man
geel is de walt en is helemaal niet slecht , groen is B&D en Bosch (waarvan Bosch de voorkeur heeft) en blauw heb je allerlei goedkope merkjes in zoals python of zo bij een of andere ranzige bouwmarkt , ik kan het weten heb ruim een jaar bij praxis gewerkt.
en voltage hoeft idd niet veel te zeggen over kracht eerder het uithoudingsvermogen van de accu maar dan nog is een makita 9.6 echt NIET krachtiger dan een Metabo 12 v
geel is praxis prut ? wat een bullshit man
geel is de walt en is helemaal niet slecht , groen is B&D en Bosch (waarvan Bosch de voorkeur heeft) en blauw heb je allerlei goedkope merkjes in zoals python of zo bij een of andere ranzige bouwmarkt , ik kan het weten heb ruim een jaar bij praxis gewerkt.
en voltage hoeft idd niet veel te zeggen over kracht eerder het uithoudingsvermogen van de accu maar dan nog is een makita 9.6 echt NIET krachtiger dan een Metabo 12 v
Je moet een 7,6 volt accu boor kopen.
Die kun je lekker overklokken op 12 volt
Loopt ie lekker sneller als die van de buurman !!!
Die kun je lekker overklokken op 12 volt
Loopt ie lekker sneller als die van de buurman !!!
Ik heb +/- 15 jaar een Makita gebruikt en was daar zeer tevreden over, na overlijden van het apparaat ben ik overgestapt naar DeWalt en heb daar geen spijt van.
Je moet eigenlijk alleen opletten dat je geen hobby zooi koopt (bv B&D), tenminste als je van plan bent om het ding vaak en veel te gebruiken, voor incidenteel gebruik is alles wel een beetje bruikbaar.
Je moet eigenlijk alleen opletten dat je geen hobby zooi koopt (bv B&D), tenminste als je van plan bent om het ding vaak en veel te gebruiken, voor incidenteel gebruik is alles wel een beetje bruikbaar.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik wil graag iedereen bedanken voor de tips.
Ik ben voor Metabo gegaan, type BST 12 plus, omdat de Metabo dit heeft en deWalt DW953K2 niet(beide 12 volt): 13mm boorkop, impulse-techniek, glasvezel versterk behuizing, capaciteit accu is hoger 1,4Ah. En het is groen;)
Jammer dat de Praxis en de Gamma even duur waren:'(
Ik ben voor Metabo gegaan, type BST 12 plus, omdat de Metabo dit heeft en deWalt DW953K2 niet(beide 12 volt): 13mm boorkop, impulse-techniek, glasvezel versterk behuizing, capaciteit accu is hoger 1,4Ah. En het is groen;)
Jammer dat de Praxis en de Gamma even duur waren:'(
Pagina: 1