goedenmiddag
ik ben wat aan het programmeren met VB.net
Ik werk uit een boek ""3d-games programmeren met directx 8.0""
Dit directx8.0 software developpers kit, heb ik geinstalleerd op mijn computer
In VB.net moet ik dit directx8.0 via ""add references"" aan mijn project toevoegen
Dit lukt allemaal,
Nu moet ik bepaalde vereiste declaraties maken,(dubbel klikken op het formulier) te weten
Dim Dx as DirectX8
Dim D3D as Direct3D8
Dim D3DDevice as Direct3DDevice8
Dim bRunning as Boolean
Nu krijg ik meteen golflijntjes onder DirectX8, Direct3D8, en Direct3DDevice8
dat is dus niet goed.
Nu moet ik behoorlijk veel code typen, daarna, maar als het nu gelijk al fout is, vind ik dat zonde van al het werk.
weten jullie of er een fout inzit, of komt dit later gezamenlijk , als ik de rest neerzet , dan in orde???
Het boek is geschreven voor VB6, maar er staat bij dat het in VB.net de code ook moet werken, ik gebruik windows xp
alvast virendelijk bedankt
ik ben wat aan het programmeren met VB.net
Ik werk uit een boek ""3d-games programmeren met directx 8.0""
Dit directx8.0 software developpers kit, heb ik geinstalleerd op mijn computer
In VB.net moet ik dit directx8.0 via ""add references"" aan mijn project toevoegen
Dit lukt allemaal,
Nu moet ik bepaalde vereiste declaraties maken,(dubbel klikken op het formulier) te weten
Dim Dx as DirectX8
Dim D3D as Direct3D8
Dim D3DDevice as Direct3DDevice8
Dim bRunning as Boolean
Nu krijg ik meteen golflijntjes onder DirectX8, Direct3D8, en Direct3DDevice8
dat is dus niet goed.
Nu moet ik behoorlijk veel code typen, daarna, maar als het nu gelijk al fout is, vind ik dat zonde van al het werk.
weten jullie of er een fout inzit, of komt dit later gezamenlijk , als ik de rest neerzet , dan in orde???
Het boek is geschreven voor VB6, maar er staat bij dat het in VB.net de code ook moet werken, ik gebruik windows xp
alvast virendelijk bedankt