Bestaan er laptopkaartjes die ervoor zorgen dat je draadloos audio en video kan versturen van je laptop naar je tv en stereo? Zoiets als die kastjes die je bij bouwmarkten kan kopen, maar dan met maar 1 ontvanger en een laptopkaartje. Dat lijkt me wel super handig! Heb wel de Airport gezien van apple en dat je daarmee ook via i-tunes audio kan doorsturen. Werkt dit eigenlijk ook op een pc? En zijn hier misschien nog alternatiefen voor?
ja dat kan,
linksys heeft hiervoor een apparaatje dat een soort "virtuele" audio out poort aanmaakt op je pc (software matig dus)
en alle geluid dat naar die poort word verstuurd komt bij de WMB54G terecht, en dat apparaatje kun je dus rechtstreeks aansluiten op je stereo ea.
linksys heeft hiervoor een apparaatje dat een soort "virtuele" audio out poort aanmaakt op je pc (software matig dus)
en alle geluid dat naar die poort word verstuurd komt bij de WMB54G terecht, en dat apparaatje kun je dus rechtstreeks aansluiten op je stereo ea.
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
ik zat net even te kijken naar draadloze receivers/ontvangers en kwam deze beauty van Medion tegen:
https://www.medionshop.nl...65286E10000000A00005A.jpg
de ontvangers lijken best klein te zijn.
en best goedkoop 30 euro.
dus ik dacht dat je er wel eentje achterop je laptop kan plakken, en dan gewoon met je tvout en audio out verbinden. Alleen helaas hebben de apparaatjes ook stroom nodig, aangezien er adapters bij zitten. Nu vroeg ik me af of je de stroon die ze nodig hebben ook uit je usb-poort kan halen. Dat zou wel gaaf zijn. Ik kan er helaas niet achter komen hoeveel stroom ze nodig hebben.
https://www.medionshop.nl...65286E10000000A00005A.jpg
de ontvangers lijken best klein te zijn.
en best goedkoop 30 euro.
dus ik dacht dat je er wel eentje achterop je laptop kan plakken, en dan gewoon met je tvout en audio out verbinden. Alleen helaas hebben de apparaatjes ook stroom nodig, aangezien er adapters bij zitten. Nu vroeg ik me af of je de stroon die ze nodig hebben ook uit je usb-poort kan halen. Dat zou wel gaaf zijn. Ik kan er helaas niet achter komen hoeveel stroom ze nodig hebben.