Toon posts:

Excel wachtwoord

Pagina: 1
Acties:
  • 723 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb voor school een opdracht in excel moeten maken, nu heb ik prongelijk een paar kollomen beveiligd met wachtwoord (dus onzichtbaar).

En nu moet ik daar nog wat gegevens in wijzigen maar ik ben het wachtwoord kwijt. En aangezien het nogal grootte opdracht was, is dat een beetje veel werk om opnieuw te gaan maken helemaal. Dus weet iemand een manier om mijn wachtwoord te kraken, zodat ik de kollomen weer zichtbaar kan krijgen?

Alvast bedankt.

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-07 09:51

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Dit riekt naar illegale praktijken maar ik zou zeggen met google kom je een heel eind. Lees ook even de policy van gathering.

alternativ

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:07
Ik weet niet hoe beveiligd alles is, maar zo af en toe kan je-als bijv. sheet1, cel A1 verstopt is, een ander werkblad openen en daarin een formule als =[bestandsnaam.xls]Sheet1!$A$1 zetten.
Je formules zie je niet direct terug, je waardes soms wel.

Verwijderd

Ik ooit wel eens zo'n beveiliging gekraakt door het gehele werkblad te c/p'en in een ander werkblad waarbij de beveiliging werd opgeheven.

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 12:40

BachW

Tweaker in Noorwegen

Er zijn ook legale tooltjes voor waar je voor dient te betalen. En mag ik voorzichtig concluderen dat je de sheet niet zelf gemaakt hebt? ;) Maakt mij niet uit, maar wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je een geripte sheet wil kopieren! :D

BOINC stats

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Rot voor je, maar aan het omzeilen van beveiligingen doen we niet.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.