Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Socket van het logo niet volledig zichtbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

De titel omschrijft mijn "probleem" /vraag eigenlijk al. Waarom is het socket in het logo van GoT niet helemaal zichtbaar? Is daar een speciale reden voor? Of komt het doordat de banner nu (tijdelijk) wegzijn? Op de Frontpage is het socket wel helemaal zichtbaar en ik vind dat persoonlijk toch wel mooier... :)

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:45
Op de frontpage is het bovenste puntje van de socket ook niet te zien.

Het lijkt me op GoT simpel weg plaats besparing. Een dikkere balk is lomper en als er banners instaan zie je alleen de randen waar je toch niets uit opmaakt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Inderdaad, ruimtebesparing. Waarom zou ik gebruikers onnodig moeten laten scrollen als ik weet dat er toch hooguit plaats hoeft te zijn voor een 468x60 banner? Op de frontpage draaien nog wel eens 728x90 banners en moeten we dus meer ruimte reserveren, hier op het forum hoeft dat niet (nu helemaal niet meer zo zonder banners :P )

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt mij mooier als je een volledig socket hebt. Maar goed: 't is mierenneuken inderdaad :P

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

't enige wat ik er lelijk aan vind (valt me nu zonder die banner pas op) dat de foto zo grijs/flets/dof overkomt. wat meer kleur zoals op de FP lijkt me stukken mooier

Aunt bunny is coming to get me!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik vind het in ieder geval mooier dan een egaal grijs vlak wat het anders geweest zou zijn ;)

Mogelijk gaan we de beschikbare ruimte ook nog wel wat invulling geven waardoor de achtergrond weer wat minder van belang is.

[ Voor 42% gewijzigd door crisp op 08-05-2006 17:06 ]

Intentionally left blank

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

crisp schreef op maandag 08 mei 2006 @ 17:05:
Ik vind het in ieder geval mooier dan een egaal grijs vlak wat het anders geweest zou zijn ;)
van waar dit grote verschil met de FP? past die fullcolor niet met bepaalde schemes/templates ofzo?

Aunt bunny is coming to get me!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

iH8 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 17:08:
[...]

van waar dit grote verschil met de FP? past die fullcolor niet met bepaalde schemes/templates ofzo?
Daar wordt het inderdaad niet mooier van...

Intentionally left blank

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:22
Ik kan allesinds zeggen dat het voor mij geweldig opvalt dat die socket opeens in z'n geheel te zien is (ik ben zelf speciaal op zoek gegaan naar het topic waarvan deze verandering de aanleiding was..)

Het is allesinds een hele stap vooruit, houden zo!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:45
Op de frontpage bedoel je? Of dat de banners weg zijn?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het forum bedoelt hij, daar was de socket maar half (denk ik?) te zien omdat er banners voorstonden.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Harm schreef op maandag 08 mei 2006 @ 22:07:
Het forum bedoelt hij, daar was de socket maar half (denk ik?) te zien omdat er banners voorstonden.
AFAIK was er met banners aan helemaal geen achtergrondimage, maar gewoon een grijs vlak. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

-NMe- gaat door voor de koelkast ;)

anyway, not a bug

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.