Hallo, ik heb een powerpoint 2003 presentatie draaien op een pc met 2 schermen. De bovenste draait een presentatie in en de onderste moet gewoon de rest kunnen doen. Het probleem is dat de pesentatie stopt met automatisch afspelen als ik ergens in het andere scherm klik. wie weet hoe ik dit kan omzeilen?
probleem ontstaat omdat het scherm met daarin de dia presentatie inactief wordt en het venster in het andere scherm actief, kwam ik achter.
voor dit soort toevoegingen hebben we de editknop uitgevonden. Op deze manier wordt het beschouwd als je eigen topic kicken en dat willen we binnen 24 uur niet hebben
voor dit soort toevoegingen hebben we de editknop uitgevonden. Op deze manier wordt het beschouwd als je eigen topic kicken en dat willen we binnen 24 uur niet hebben
[ Voor 40% gewijzigd door Lustucru op 08-05-2006 21:45 ]
In `het menu dia-voorstelling->set up show->Show options:Loop continuously until "Esc" al eens aangevinkt?
Dat is helaas niet de optie om bovenstaand probleem te omzeilen. wie het wel weet ....onkl schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 14:20:
In `het menu dia-voorstelling->set up show->Show options:Loop continuously until "Esc" al eens aangevinkt?