Toon posts:

Moederboard met 16x PCI-e

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb een AMD Athlon XP 1700+. En een AsRock K7S41GX Moederboard. Nu heb ik een G-force 6600 videocard die een PCI-e 16x slot nodig heeft.

Is er een moederboard die zowel mijn huidige processor als die nieuwe videocard ondersteund?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Martin

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Nee, dat zal een nieuwe moederbord/processor/werkgeheugen combinatie moeten worden, of als die videokaart net nieuw is, deze om proberen te ruilen voor een AGP-variant.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Je bedoelt dus te vragen of er moederborden bestaan met zowel Socket A als PCIe?
Nee, maar dat had je met behulp van Google ook wel kunnen vinden :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden. Daarin stond o.a. dat het de bedoeling is om zelf op zoek te gaan voor je een topic opent - en ook duidelijk aan te geven waar je op zocht, wat je vond en waarom je nog vragen houdt.

Bovenstaande ontbreekt hier nogal. Je hebt klaarblijkelijk niet gezocht - er is gisteren nota bene nog een topic hierover geweest (die ook al op slot ging wegens weinig inzet).

PCI Express en een AMD 1100

Dat was dus niet de bedoeling, dit ook niet. Kijk gewoon naar de beschikbare chipsets, dan zie je dat er geen mogelijkheden zijn. Die moeite verwachten we van je voor je een topic start :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.