Ik heb 3 forms, waarvan 2 een toolbox zijn voor de andere form. De bedoeling is dat de 2 forms in weergave rangorde hoger staan dan de mainform. met de property 'topmost' werkt het wel, maar..
het niveau verschil van de 2 toolboxxen beperkt zich niet alleen tot de applicatie maar ook bij andere openstaande applicaties. Dus bv. wanneer ik mijn applicatie open heb staan en daarna internet explorer open dan blijven die 2 toolboxxen dus ook boven internetexplorer staan.
Wat ik zou willen is dat ik aangeef dat de rangorde van de twee toolboxxen 1 stap hoger is dan die van de form, en dus niet als topmost. Ik kon hier geen functie/ methode/ property voor vinden of ik heb de goeie engelse zoekterm niet gebruikt.
Dus ook in gebruik van minimized en maximized blijven de twee toolboxen topmost
edit: ik kan geen MDI gebruiken
het niveau verschil van de 2 toolboxxen beperkt zich niet alleen tot de applicatie maar ook bij andere openstaande applicaties. Dus bv. wanneer ik mijn applicatie open heb staan en daarna internet explorer open dan blijven die 2 toolboxxen dus ook boven internetexplorer staan.
Wat ik zou willen is dat ik aangeef dat de rangorde van de twee toolboxxen 1 stap hoger is dan die van de form, en dus niet als topmost. Ik kon hier geen functie/ methode/ property voor vinden of ik heb de goeie engelse zoekterm niet gebruikt.
Dus ook in gebruik van minimized en maximized blijven de twee toolboxen topmost
edit: ik kan geen MDI gebruiken
[ Voor 11% gewijzigd door toost op 08-05-2006 15:54 ]
This space for rent. Serious inquiries only please.