Ik ben bezig met een kleine servicedesk te programmeren.
Aan de hand van alle extra vaardigheden die ik leer(hij is nu in php en mysql maar wil hem veel dynamischer maken in de loop van de tijd).
wil ik die toevoegen.
Nu heb ik een overzichtje van pc's binnen ons bedrijf , als ik op die pc klik krijg ik meer informatie over die pc te zien , maar daarvoor staan 2 images die als submitbutton werken.
Daarmee kun je de pc verwijderen of de pc aanpassen(allebei dmv PHP scripts).
Om het duidelijk te maken zla ik ff een printscreen hier plaatsen

Het vreemde van het verhaal , is dat de button's(hier zit een link achter met variabelen die door php met $_GET worde opgevange) in Firefox 1.5.0.3 wel werken maar in IE 6 niet.
Als ik erop klik gebeurt er gewoon weg niets , terwijl de knoppen eigenlijk links zijn naar pagina's(die pagina's bevatten php code , die de pc verwiijdert of aanbelt)
Hij laadt geen pagina of iets....
In FireFox word de boel wel gewoon netjes afgehandelt....
De code die achter de images zitten is deze(alles staat in een tabel)
Voor de delete knop(dat rode kruisje
) is er nog een java script die als pop-up komt met de melding of je cker weet of je de pc wilt verwijderen.
Deze code staat overal bovenaan de pagina en is als volgt
Als het nodig is wil ik ook nog wel even de html code even passen.
Aan de hand van alle extra vaardigheden die ik leer(hij is nu in php en mysql maar wil hem veel dynamischer maken in de loop van de tijd).
wil ik die toevoegen.
Nu heb ik een overzichtje van pc's binnen ons bedrijf , als ik op die pc klik krijg ik meer informatie over die pc te zien , maar daarvoor staan 2 images die als submitbutton werken.
Daarmee kun je de pc verwijderen of de pc aanpassen(allebei dmv PHP scripts).
Om het duidelijk te maken zla ik ff een printscreen hier plaatsen

Het vreemde van het verhaal , is dat de button's(hier zit een link achter met variabelen die door php met $_GET worde opgevange) in Firefox 1.5.0.3 wel werken maar in IE 6 niet.
Als ik erop klik gebeurt er gewoon weg niets , terwijl de knoppen eigenlijk links zijn naar pagina's(die pagina's bevatten php code , die de pc verwiijdert of aanbelt)
Hij laadt geen pagina of iets....
In FireFox word de boel wel gewoon netjes afgehandelt....
De code die achter de images zitten is deze(alles staat in een tabel)
code:
1
2
| <td><a href="index.php?p=nl/storing_action&action=delstoring&ID=<? echo $row->storing_id; ?>" onclick="return confirmsubmit('<? echo $row->titel; ?>')""><input type="image" src="image/drop.png"></a></td>
<td><a href="index.php?p=nl/editform&action=editstoring&ID=<? echo $row->storing_id; ?>""><input type="image" src="image/edit.png"></a></td> |
Voor de delete knop(dat rode kruisje
Deze code staat overal bovenaan de pagina en is als volgt
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <script language="javascript">
function confirmsubmit(naam)
{
var agree=confirm(" wilt u de storing: "+ naam +" echt verwijderen?");
if (agree)
return true;
else
return false;
}
</script> |
Als het nodig is wil ik ook nog wel even de html code even passen.
[ Voor 46% gewijzigd door degroot op 08-05-2006 15:31 ]
www.degroot-it.nl